torstai 24. tammikuuta 2013

Tilannetiedotus

Persaukseni on jo parempi. Räkää on vaan pää täynnä. Eilen poljeskelin puolisen tuntia, ettei menis ihan makaamiseks ja veri lähtis kiertään, kuluttelin jotain 300 kaloria.

Heräsin muuten tänä aamuna seitsemältä ja huomasin että telkusta tulee joku namastejoogahommeli, no mähän joogailin unihiekat silmistä :D Mies vielä nukkui, huuteli vain että ei jumalauta, alottaako ne näin aikasin sen räjäyttelyn?! Siis meillä on tossa räjäytystyömaa, kun kaivavat viemäreitä, tömistelin sitten vissiin vähän... :P

Tänään sain hirveen inspiksen alkaa laittaa tätä tönöö kuntoon. Revin siis vierashuoneesta listat irti, kittasin kolot ja nyt oon hioskellut niitä kittauksia. Oli vaan pakko tulla pitää pakollinen emmerdale-tauko. Huomenna kipasen rautakauppaan hakemaan maalipöntön. Jännä juttu muuten, että vaikka kuinka nalkutan miehelle, että tee nyt sitä ja tee nyt tätä, niin sitten kun MÄ meen tekemään jotain juttua, kuten tänään tota huonetta, niin johan alkaa kiinnostamaan ja saa melkein hätistellä sitä miestä pois. Mun projekti saakelsson ! Mun projektia vain haittaa se, että radiosta kuuluu hyvin vain joku radio nostalgia, musiikkia aikakaudelta jota inhoan.

Oon syöny tänään aamupuuron, mustikka-omena-piimäsmoothien, pari palaa ruisleipää kalkkunalla ja Polar 15 % juustolla. Päivälliseks tein täysjyväspagetille soosia, pilkoin loput kaksi eilistä soijapihviä, sipuli, purkki kirsikkatomaatteja, herkkusieniä, vettä ja ruokalusikallinen valkosipulituorejuustoa. Mausteina basilika, kasvisliemi ja chili. NAMIII! Iltapalaks vetäisen tuosta vielä dippiä ja porkkanaa. Hyvä päivä. Vesikin on maistunut ihan huomaamatta.

No, eipä tässä nyt sitten tällä kertaa muuta.

Paitsi niin joo, Superdieetti alkaa 11.2 ja mä oon mukana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti