torstai 3. tammikuuta 2013

Nyt otetaan kova kiri!

Mä aion laihtua syntymäpäivääni mennessä alle 120 kiloon. The day on maaliskuun tokalla viikolla. Alkuvuosi on lähteny tosi hyvin käyntiin ruokapuolella, mutta liikunta on vähän niin ja näin. Mun alaselkä reistaa ja todella pahasti. Lihasrelaksanttien ja kipulääkkeiden varassa mennään. Töissä käyn silti, koska tiedän ettei sairasloma niinkään auta, sillä makaisin vaan sohvalla, joka taas ei edistä parantumista lainkaan. Töissä kuitenkin tulee kävelyä jatkuvasti. Eilinen treeni auttoi ihan oikeesti tohon selkäkipuunkin. Mutta tänään mä en taas saa itteeni liikkeelle ennen iltavuoroa.

Mua melkeen alkaa itkettään tää tilanne, sillä mun rahatilanne on tosi surkee, sillä olen tyhmyyksissäni tehnyt niin idioottimaisen työsopimuksen, jossa ei lue tunteja, ja nyt mulla on typeriä 6,5 tunnin päiviä. Sanomattakin selvää, ettei hoitsun palkalla noista tunneista saa tarpeeks tilille. Saikkuukaan en siis viitsi hakea. Vituttaa kyllä ihan huolella.

MIKSI mä en voi olla sellainen ihminen, joka herää joka aamu pirteänä ja energisenä? Kivuttomana ja tyytyväisenä? Miks muhun pitää sattua johonkin joka saatanan päivä?? olen niin kyllästynyt tähän sairauteen ja sairaana olemiseen. Yritän päivittäin hokea itselleni, etten ole sairas, ei ole kipuja, kyllä mä kestän, Burana on mun leipää ja Trexan ei okseta.

Mua huvita mikää tänää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti