tiistai 22. tammikuuta 2013

Ahmimispeikko kylässä

Oon tänään possuttanu makean nälkääni kolme omenaa ja kaksi klementtiiniä. Mussutin myös näkkileipää useamman(2) palasen ja päivälliseksi ahmaisin thaikuution, en oo pystyny kahteen päivään tekeen ittelleni oikeeta ruokaa sillä toi selkäkipu on niin julman kovaa! Pidän siis huolen siitä, että huomenna paino on varmasti noussut. Mut hei, vettä oon juonu 3 litraa! KiloKlubin pallukatkin näyttäs vihreetä, kaloreita mennyt kurkusta alas noin 1600, eilen meni 1800. Eli plussan puolella ollaan näin alkuviikosta aika reippaasti. Mulla on vaan niin tylsää että pitää syödä. Huomenna mä yritän jo vähän liikkua, olen aika varma että pystyn nitkuttelee vähän tolla kuntopyörällä. HAHAA, nitkuttelin viis minuuttia pyörällä juuri. Hyvin kesti paikat eikä tuntunut kipua.

Huomenna mä syön terveellisesti ja paljon kasviksia. Ihan varmasti!

Mä tarttisin nyt jonkun motivointipläjäyksen asap!

Ei hitto, kun aloin kirjottaa tätä postausta, mulla oli mielessä tosi syvällistä juttua läskeistä, mutta mä unohdin tietysti sen.

Uus yritys huomenissa siis!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti