perjantai 18. tammikuuta 2013

Kesän lapsi mä oooon!

Pakkanen paukkuu ja muutenkin on tällänen matalalentofiilis edelleen. Ei oikeen nappaa eikä huvita mikään. Eilen kävin salilla tekemässä jalkareenin, on siinä ohjelmassa jotain käsiolkapääjuttujakin, mutten mä suoraan sanottuna oikeen tiedä/muista mihin ne vaikuttaa. Vipunostoja sivulle ja eteen ainakin. Sekä taljassa jotain hartiaolkaseudun juttuja. Etu- ja takareisivehkeisiin sai nostaa painoja, sillä tällä kertaa ei juuri kuulunut rutinoita eikä paukkumisia, ja paino nousi hyvin. Vaakajalkaprässissäkin (leveä asento) nostin painot takaisin siihen 90 kg, kun treenailin tossa pari kertaa 80 kg painoilla. Nyt tuntui taas siltä että 100 kg vois ens viikolla kokeilla. Illalla sitten tuntuikin jaloissa että jotain on tehty. Kuulin jonkun sanovan, että vaakaprässi on helpompi selälle kuin se pystysuunnassa menevä. Itse olen eri mieltä. Kun joskus vuosia sitten kävin silloin tällöin uimahallin salilla, pidin siitä prässistä. Tossa vaakaprässissä joudun olemaan huonossa asennossa koska mun persaus on niin typerän mallinen. Kävin vielä jälkiruuaksi PowerPlatella jännittelemässä jalkalihaksia staattisella pidolla. Se on niiiiin herkullista se polte :D

Eilisen numerot
Tunti 13 minuuttia
563 kaloria
keskisyke 133
max. 167
rasv.polt. 24min
kunto 48 min
että selkeesti löysempää settiä. Hyvältä se tuntui. Mä alan pikkuhiljaa uskomaan siihen, kun sanotaan että lihas kasvaa levossa. Niin se ihan oikeasti taitaa olla. Mulla oli nyt kaks päivää edellisestä treenistä, ja tuntui ihan uskomattoman hyvältä treenata eilen. Ei takunnut laisinkaan.

Syömiset on sujuneet kohtalaisen hyvin, eilen vaan oli joku syömähimo illalla, ja pistelin poskeeni kaksi ylimääräistä riisikakkua lighttuorejuustolla. Veden lisääminen on tuonut sen ongelman, että syön ilmeisesti liian suolatonta ruokaa. Se päänsärky hellittää suolalla nimittäin. Iltaisin mun päätä on särkenyt, kokeilin sitten yhtenä päivänä syödä leivän jonka päällä margariiniä ja ihan suolaa ripoteltuna. Vartti ja mun päänsärky katosi. Syönyt olin ihan reippaasti ja en ollut siis nälkäinen. Verensokeri mulla on hyvä, joten en jaksa uskoa että se siitä olisi johtunut.

Tänään oon vetänyt aamupuurot, kahvia, vettä ja pari hapankorppua. Meen illaks töihin, joten sinne väsään tommosen karpalo-maitorahka-banaani-lesehässäkän tehosekoittimella. Helppoo! Vois kyllä munankin ottaa ns. suolapalaks. Jotain tässä kai pitäs tunkee suuhunsa ennen töihinlähtöökin, keksis vaan että mitä. Jotenkin tökkii tää ruokasuunnittelu tällä viikolla.

Lähden tästä valmistautumaan iltavuoroon!






1 kommentti:

  1. Tuosta suolan käytöstä: ainakin noissa Fitfarmin dieettien ohjeissa käsketään lisäämään ruokaan päivässä suolaa 3-4 g ja jos sitä noudattaa niin se on aika iso määrä upotettavaksi ruokaansa, ainakin mulla :D Mutta tarpeellinen määrä toki, jos ruokavalio on tiukka ja suolaton ja juo paljon vettä :)

    Tuon vaakaprässin kanssa oon kokenut ongelmaksi saman, että siinä on aika hankala saada hyvää istuma-asentoa.. :s Mutta en uskalla yksin alkaa leikkiä sillä pystyprässilläkään niin meen sitten vaakasuunnassa :D

    VastaaPoista