tiistai 22. tammikuuta 2013

Lääkärikäynti, osa 3.

Viikko sairaslomaa, kun tällä kertaa en enää saanut edes sormia lattiaan. Mieskin joutui pukemaan mulle aamulla housut. Mitään pullistumaan viittaavaa ei ollut, edelleen niitä lihaksia syytellään. Tämä lääkäri oli sitä mieltä että mun keskivartalon lihakset on niin surkeet, ettei niillä pidetä kroppaa pystyssä. Mulla on myös paha notko tuossa selässä, sekä ilmeisesti toinen jalka lyhyempi kuin toinen. Sain lähetteen fyssarille x 5. Arcoxiaa ja Sirdaludia. Viimeksi sain tota Arcoxiaa reumakipuihin, otin kerran ja totesin ettei oo mun juttu. Mutta tänään mun kivut on sitä luokkaa, että oli pelko mikä hyvänsä, kokeillaan sitä nyt. 

Mua ihmetyttää tossa lihasjutussa se, että oonko mä perkele pysyny aikasemmin pystyssä vaan niitten läskien varassa? Mun vyötäröltähän on lähtenyt se 30 cm. Muistelen että jossain vaiheessa hyödynsin mahamakkaroita kumartuessa, nojasin siis mahallani reisiin. Ei paljoo tarvinu selkälihaksia.

Oli eka lääkäri joka ihan fyysisesti tutki mut. Eli alusvaatteissa sain siellä hillua. Kiva lääkäri, ja ehdottomasti varaan sille uudelleenkin ajan jos jotain tulee. Se sai ihan hirveet kiksit mun laihduttamisesta ja alkoi jutteleen kaikkea suurimmasta pudottajasta asti, kuinka joku mies laihdutti siinä sarjassa 100 kg ja kuinka kaikki on mahdollista. Kertoi myös että parin vuoden päästä olen todennäköisesti normaalipainoinen ja jaksan vaan pudotella tätä painoa. Myönsi myös että helppoa se ei tule olemaan. Sanoi myös että plastiikkakirurgille pääsis siinä vaiheessa kun painaa 80 kiloa, kun nyt jo näkyy että venynyttä nahkaa on runsaasti. Tarjosi myös ravitsemusterapeutin konsultaatioo, mutta kerroin tietäväni tässä vaiheessa riittävästi ravitsemuksesta, eniten kaikki on vaan omasta viitsimisestä kiinni. 

Kaikenkaikkiaan hyvin mielenkiintoinen kokemus ja kannustava. 

Tänään mua on eniten harmittanut se, etten oo laiha, sillä silloin voisin syödä karkkia tylsyyteen. Mun karkkeihin kuuluu tänään klementtiinit ja omenat. Kyllä niistäkin lohturuuaksi on. Käytiin subissa syömässä, 15 cm kokojyvä kanateriaki, ei kastikkeita, mies ehti ottaa siihen juustoa ennenkuin ehdin kieltämään :/ Ostin mä kaupasta sisu-askin, mutta onnistuin jo kadottamaan sen. No säästyinpä ilmavaivoilta. 

Hohhoijaa! Nyt pääsis taas päikkäreille! 

2 kommenttia:

  1. Voi ei, tosi ikävää, että tää selkä nyt on näin ilkeällä tuulella! :( Toivotavasti samat kikat, liikkuminen ja venyttely auttaa, kunhan kivut sen verran hellittää, että niitä pystyt tekemään! Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti tsemistä! Mä oon ainaki NÄÄÄÄÄÄÄÄIIIIIN turhautunut.

      Poista