torstai 31. tammikuuta 2013

Olen tehnyt syntiä

..sillä söin puolikkaan pullan kahvilassa. Ja kolme merkkaria. Oli ihan pakko päästä maistamaan mitä noi nyt niin kohutut merkkarit on. No eipä oo häävejä. Huvittaa muuten kun fbssä jotkut mua nuoremmat hehkuttelee merkkareita. Siis, niitten valmistus on lopetettu -80 luvun lopulla, jolloin itse olin about 5 vuotta, huvittaa siis se, että kuinka kolmekin vuotta nuoremmat ovat näitä karkkeja syöneet? En usko että pari-kolme vuotialle on merkkareita syötelty... Itse en muista niitä koskaan syöneeni.

Toinen hauska juttu oli se, kun kattelin statistiikkaa, ja joku oli löytänyt sivuilleni seuraavien sanojen kautta " miten saa huijattua pari kiloa vaa'alla" "väärän kypsyinen pihvi" ja "lihava kehtaatko mennä salille". Kertoo jotain vissiin minusta ja ihmisistä jotka eksyy mun sivuille ;D

Tänään oon syöny puurosetin, heraproteiinia pussinpohjan ( jee pääsen avaa mansikan makuisen!), rahkaa + vadelmapersikkamehukeittoo, ½ normipullasta, 3 merkkarii. Nyt mun ois tarkoitus lähtee valmistaan kesäkurpitsa-paprika-punasipulihöystöö ja sen kera broileria. PUOLET kasviksista vielä uupuu ton päivällisen jälkeen, joten iltapalana lienee vielä pari porkkanaa, tomaattia ja greippi( jos se on vielä syömiskelpoinen).

Saunakin lämpiää ilmeisesti tänään, joten ajattelin ennen sitä kiepauttaa viis kilsaa kuntopyörällä ja venytellä tän aika kipeen kropan läpi. Huomenna onkin iltavuoro, ja ajattelin ennen töitä käydä kietasemassa viikon punttireenit kasaan ennen töihinmenoa. Viikonloppuna aamuvuorot, ja ruhtinaallinen yksinäisyys kotona, joten aion kiriä italian-opiskeluissa. Oon auttamattomasti jäljessä!

5 kommenttia:

  1. Minäkin tein syntiä ; söin suklaata ;)

    VastaaPoista
  2. Moi =) Tykkään lukea sun blogia, sehän on suoraan sanoen huippu! Hienosti olet matkaan lähtenyt.
    Itse olen samanpituinen, ja painan suunnilleen saman kun sinä aloitellessasi, ja kymmenen vuotta vanhempi.
    Kuukausi sitten päätin, ties monettako kertaa alkaa huolehtimaan itsestäni paremmin. Hyvään alkuun päässyt, mutta liikuntaa en vieläkään ole saanut mukaan kuvioihin. Taon ensin paksuun kallooni,minulle sopivan oikeanlaisen menun.
    Voimia! =o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista ja kiva kun oot seurannut mun etenemistä :) Uskon että sun vauhti kiihtyy, ja pääset tuloksiin! Toivottavasti et jumiudu ja lössähdä niinku mä, ja sun pää kestää :D Mielenlujuutta tää vaatii ennenkaikkea! Jos tykkäät lukea, suosittelen että luet jotain kirjoja tai lehtiartikkeleita jotka kertoo painonhallinasta ja elämän hallinnasta. Vitsi, sit kun se "juttu" napsahtaa aivoissa, niin ihan oikeesti, se on mahtava fiilis! Kiirettä ei mun mielestä tartte pitää, sillä onhan tää koko sun loppuelämän kestävä juttu. Eihän esim. vierasta kieltäkään opi puolessa vuodessa, vuodessa, tai edes viidessä :) Tsemppii sulle!

      Poista
  3. Liityn syntisten kerhoon: jäätelöä, TAAS.

    Noi hakusanat... :D :D

    VastaaPoista