tiistai 8. tammikuuta 2013

Tänään mennään!

Olen niin voiton puolella tän selkäkivun kanssa, selkeesti eilinen runsas polkeminen ja venyttelyt auttoi asiaan (ja ihan varmaan se banaanikin !). Tänään ajattelin lähteä salille ennen italian-kurssia. Alkaakin olla jo aika plössähtäny fiilis. 

Lounaan söin juuri, eli myöhemmin iltapäivällä saleilemaan. Lounaaksi tein tänään broileri-currykastiketta, jossa 3 rintafilettä pilkottuna, 10% ranskankermaa noin 4 rkl, vettä ja vähän (½ rkl) vehnäjauhoa suurusteena. Kastiketta tein sen verran, että mies sai mukaansa iltavuoroon eväät, ja jäi sitä itse lirusoosiakin vähän kattilaan. Mausteena kasvislientä, kurkumaa, currya, sipulia, valkosipulia, cayennepippuria ja mustapippuria. Lämmittävää muonaa siis. Lisukkeena desi kypsää riisiä sekä 100g kasviksia. Broileria annoksessa 150g ja itse soosia 50g.

Koska mä olen nyt niin innostunut näistä kuvista, tässä taas yksi! 

Nyt mun täytyy uppoutuu hetkeks ton italiankirjan pariin, sillä mun suuret suunnitelmat tässä kurssitauon aikana petraamisesta jäi siihen suunnittelun asteelle... Täytyy vaan toivoo että siellä ois muitakin yhtä saamattomia.

1 kommentti:

  1. Just vastasinki tonne sun kommenttiin mun blogissa ja toivoin, että selkä helpottais! Loistavaa, että pääset nyt salille!

    VastaaPoista