lauantai 5. tammikuuta 2013

Kipupäivitys

Edelleen selkä jumissa, mutta selkeesti alkaa helpottamaan. Eilinen opetti kyllä mulle sen, ettei Panacodi sovi mulle. Hirveet rytmärit tuli ja pyörrytys, vaikka siis otin koko päivänä vain kaksi tablettia. Koitan selvitä tän päivän vaan buranalla. Vatsa kiittää.

Söin oikein herkkuaamupalan, kaurapuuroa raejuustolla ja mansikoilla. Joo, mansikoita piti mössätä joukkoon ihan huolella, kun mies oli tuonut kaupasta Arlan Keso raejuustoo. IHAN KAMALAA! HYI HELVETTI! Ei sovi puuron sekaan laisinkaan. Eilen meillä oli lehtipihviä ja salaattia, mies söi vielä ranskalaisia, joista otin muutaman. Ei ollu hyviä. Tänään mun ruokalistalta löytyy toi puuro, rahkaa, tulikeppejä ja hedelmiä. Pakko vetää vähän vähemmän tota ruokaa naamaan, sillä mä ihan oikeesti lihon kun en liiku. Aineenvaihdunta ei vaan toimi.

Ohjelmassa kaupoissa kiertelyä rahattomana, parasta liikuntaa selkävaivaiselle :D

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä taas Keso on parasta mitä tiedän! En tosin käytä puuron seassa, mutta tonnikalaraejuustomiksaus on parasta juuri kesolla! Muut on liian kuivia ja nihkeitä, hyih!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon mä syöny kesoa just ton tonnikalan kans, puuroon se ei vaan sovi. Tulee läpi sellanen eltaantunut maku.

      Poista
  2. Hih, mä olen taas vuosien raejuuston syömisellä saanut niin pahan kammon normiraejuustoa vastaan mut Keso ja Lidlin oma versio menee tosi hyvin:)

    VastaaPoista
  3. Lidlin uppoo ihan hyvin, mä en vaan tajua mikä tossa Keson ja puuron kombinaatiossa mättää. Mun piti ihan kattoo sen lootan päivämäärääkin, eikä siinä mitää vikaa ollut. Mulla on vaan niin hienostuneet makunystyrät ;D Hah!

    VastaaPoista