sunnuntai 6. tammikuuta 2013

ITKUPOTKURAIVO!

Jouduin myöntämään ittelleni, etten mä tänäänkään vielä siellä salille taivu. Kivut nimittäin on ja pysyy! Varasin huomisaamuksi lääkäriin ajan, pakkohan tähän nyt jotain tolkkua on saada. Vihloo, juilii ja tuntuu kummaa painetta tuolla peräosastossa. Tosi surkee olo, huippaakin, vaikken oo laisinkaan syönyt mitään lääkkeitä eilisestä asti. Nyt mä vaadin vähän tarkempaa takaliston kosketteluu siltä lääkäriltä. Mulla on vilkas mielikuvitus, ja olen lukenut netistä kaikkee välilevytyristä ties minne. Eli melkeenhän mä sitten kohta halvaannun tai jotain. Niin, enhän mä muuten sinne salille ole siis päässyt kävelemään, koska en pysty ajamaan autoa, että pääsisin sinne. Oon sitten touhunnu kaikkee pientä kotona ja jumppaillu, jumppaillu ja jumppaillu. Ihan ohjeiden mukaan. Kipu helpottaa liikunnan jälkeen hetkeksi, mutta palaa takaisin. Olen sitä mieltä, että kivut ovat niin suuret tällä hetkellä, etten kykene töihin. Kotonakin on miehellä kovat paikat kun nää kivut tekee sen, että en todellakaan ole mikään maailman ihanin ihminen. Ei se ois reilua mennä töihin kiukutteleen. En suostu ottaan huonoa omatuntoa, vaikkei mulla kuumetta olekaan.

Mä oon ihan suunnattoman vihainen tälle kivulle. Tuntuu että menee kallisarvoista aikaa hukkaan ihan tosta noin vaan. Jään mököttämään.

Ps. Tervetuloa uudet lukijat! Kiva tietää että joku viitsii lukea näitä mun juttuja. Laadukkaitahan ne ei ole, mutta suoraan sydämestä! Juu, ja mä tiedän että oon outo ;)

3 kommenttia:

  1. Google on kyllä kipuilevan ihmisen pahin vihollinen! Toivottavasti lääkäri löytäis jotain selkeää syytä ja sitä myöten sitten hoitoakin. Ja rohkeesti vaan se takalisto tiskiin ja diagnoosia vaatimaan! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, sain vielä mieslääkärin, voin vaan lyödä karvasen peppuni tiskiin ja sanoo et check my ass! :DD Lueskelin lääkärin tietoja ja sen erityisalana luki "Merimieslääkäri". Mun mies vaan totesi siihen, että "en sitten ihan heti usko jos kerrot että se lääkäri määräsi kipuun rommia."

      Poista