sunnuntai 13. tammikuuta 2013

Fatsopossu se täällä hei!

Olipahan viikonloppu! Eilen vedin sitten varmaan 1000 kalorin edestä irtokarkkeja ja leffassa popcorneja. Onneksi ne popparit oli niin karseen makuisia, ettei tehny mieli syödä kamalankovasti niitäkään. Lauantai-aamuna syötiin vasta puolen päivän aikaan isolla kirkolla aamupala/lounas kahvilassa. Join ison mukin vihreetä teetä ja ruisleivän kinkulla, juustolla ja kasviksilla. Vaikutti ihan terveelliseltä, lukuunottamatta jotain hirveää margariinia siellä leivän välissä. Yih. Päivälliseksi tein pastalle ihanan syntistä broilerisoosia, kastikkeeseen tuli paholaisen hilloa, ruokakermaa 10%, vettä, parmesani, mausteita, tuore paprika pilkottuna. Voi luoja mitä ihanaa! Tämä päivä meni tosi maltillisesti sitten, ihan mun "kuurin" mukaan. Illalla piti päälle jäänyttä sokerin himoa kuitata pepsi maxilla. Tajusin, etten varmaa enää ees huomais mitään eroa pepsin ja maxin välillä.

Eilen tuli liikuttua hiukkasen, kun käveltiin Tampereella leffan jälkeen. Kävästiin mm. koskarissa. Ei oikein ollut sitten fiilistä kierrellä kaupassa koska olen niin pa.

Olin tänään iltavuorossa ekaa kertaa saikun jälkeen, ja tunne siitä että todellakin vaihdan työpaikkaa, vaan voimistui. Keskiviikkona on haastattelu yhteen rekrytointipaikkaan, ja todellakin toivon että heillä ois mulle duunia, edes sen verran että sais ittensä irtisanottua turvallisesti. Töitähän tällä alalla riittää, jos vaan haluaa töitä tehdä.

Viime viikolla tuli sitten paiskittua liikuntaa kuutisen tuntia! Kulutettuja kaloreita liikunnalla vajaa 3200! Syötyjä kaloreita aivan sairaasti, johtuen lauantaista :(  No höh, ei tullutkaan kuin 1600 kaloria keskimäärin per päivä. Olinpas kerranki väärässä! Ei toi nyt niin paha ollutkaan, kun mulla oli tavoitteena kuitenkin se 1500. Annan itselleni anteeksi!

Ei muuta kuin uusia haasteita kohti! Menen huomenna VIIMEINKIN ekaa kertaa 45 min kuntospinniin! Oon nyt ollu siis vain niissä puolen tunnin kevytspinneissä, kun tossa välissä tuli se notkahdus kunnossa. Vetäjänä ei oo henkilö sieltä ihan iiseimmästä päästä, joten katotaan onko tää mun viimeinen postaus ;D

Urheilullista alkavaa viikkoa!

PS. Jos joku tietää onko Treen seudulla olemassa hydrospinnii missään, niin kertokaa pliis :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti