maanantai 14. tammikuuta 2013

Minut on haastettu!

Ihan ekaa kertaa, jee! Marika haastoi minut blogissaan. Tässä siis tulee juttuja minusta. 

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa jolla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.

ÖÖ. Mä siis jotenkin luulin että tää ois helpompaa. VÄÄRIN LUULTU! En muista ollenkaan mitä oon aikaisemmin kertonut itsestäni... Joten jos tulee jo jotain mitä tiiätte (ei lasketa tuttuja), vinkatkaa niin mä keksin uuden! 

1. Mä en pysty katsomaan oksentamatta sitä Greyn Anatomian jaksoa, jossa on potilaana tyyppi, jolla kasvaa ihon päällä jotain suomukerroksia tms. Ne kirurgit leikkelee niitä kerroksia siltä pois, ja sieltä alta tulee joku ötökkä. HYI!!!!!

2. Pidän Elviksestä. Mulla on ollut ikuisesti fiksaatio fiftarityyliin. Mulla oli joskus oikeen tötterötukka ja kaikkee ;D 

3.  Olen muuttanut elämäni aikani ainakin 20 kertaa. Tarkistin maistraatista joskus. 

4. Mulla on menossa 3. sukunimi, joka on äidin äitini tyttönimi. 

5. Olen 2. kertaa naimisissa.

6. En oo koskaan käynyt automaattipesussa auton kanssa, koska pelkään että siellä pesusysteemissä tapahtuu jotain katastrofaalista ja ainakin mun auto syttyy palamaan. Eli ajattelen useasti pahinta.

7. Olen tehnyt elämässäni asioita aika spontaanisti. Hyvänä esimerkkinä päätös jättää poikaystävä ja kotipaikkakunta yhden illan aikana. Seuraavana päivänä mulla oli jo asunto toisella paikkakunnalla 120 km päässä.

8. Mulla on öisin vilkas mielikuvitus. Mun pahin pelko on se, että joku seisoo katsomassa mua kun mä nukun. Niin oikeesti voi tapahtuu! Oon lukenut! 

9. Mulla on menossa 3. ammattikin! Tää voi olla jo jossain, mutta kertokaa sitten. Eli ravintolakokki, metsäkonekuski ja nykyinen lähihoitaja. 

10. Palautan ruuan ravintolassa, jossei esim. pihvi ole oikean kypsyinen. 

11. Varastin viime vuonna vahingossa juuston kaupasta. Huomasin vasta parkkipaikalla että kärryihin oli jäänyt joku pieni juuston palanen. Hävettää, nolottaa ja tuntuu pahalta edelleen.

11. Haastajan kysymystä

1. Mikä on paras puolesi?
Niinku henkisesti vai fyysisesti? Noh, oon aina tykännyt mun hiuksista. Ne kasvaa nopeesti ja on paksut. Luonteenpiirteistäni tykkään eniten mun huumorintajusta. Se on outo, musta ja harvat tajuaa. Silti tykkään :D 

2. Ketä ihailet?
Ihmisiä jotka pystyy elämään ilman valittamista. Samalla mä vähän vihaan sellasia, koska olen kateellinen :D 

3. Minkä asian haluat toteuttaa vuoden-kahden sisällä?
Haluan yrittää toteuttaa raskaaksi tuloa.

4. Kesä vai talvi? Ja mikä on valitsemassasi vuodenajassa parasta?
KESÄ. On lämmin, ei tarvi pukea niin paljoa, saa tuoreita kasviksiaym (niinkuin mansikoita!), ihania tuoksuja, aurinkoa, valoa, reuma ei oireile niinkään. Ihmiset on iloisempia. 

5. Mitä mieltä olet kauneusleikkauksista?
Jokainen tekee kropallaan mitä haluaa. Ei mulla oikeen muuta mielipidettä ole.
 
6. Mikä on parasta, jota sulle on tapahtunut?
Tää mun nykyinen elämä. Nykyisen aviomieheni tapaaminen. 

7. Millasista elokuvista pidät?
Kaikenlaisista, hyvä juoni ja hyvät näyttelijät. Eikun, joo, avaruushörhöscifileffat ei vaan oo mun juttu. Eikä nykyajan animaatiot. 

8. Uskotko kohtaloon?
Uskon, uskon. Mä uskon johonkin sellaiseen tasapainoon. Vaikee selittää :) 

9. Mitä mieltä oot horoskoopeista?
Hauskaa hömppää jotka otan puolivakavasti. 

10. Paljasta jokin pinttynyt tapasi?
Telkkarin ääressä syöminen! Seuraavaksi tavoitteena päästä siitä eroon! 

11. Millainen shoppailija olet?
Joskus iskee vauhtisokeus ja tuhlaan enemmän kuin pitäs. Isompia hankintoja harkitsen ihan hirveen kauan. 

Kysymykset haastetuille: 

1. Mitä muuttaisit itsessäsi?
2. Oletko matkustellut?
3. Annatko koskaan rahaa hyväntekeväisyyteen? 
4. Mitä mielesi tekee juuri nyt? 
5. Kenen kanssa olet viimeksi puhunut puhelimessa? 
6. Oletko aamuntorkku vai illanvirkku?
7. Mitä tekisin 5 miljoonalla eurolla? 
8. Oletko onnellinen? 
9. Viimeisin lukemasi kirja? 
10. Oletko taikauskoinen?
11. Mitä kuuntelet treenatessasi? 

Haastan: 

Ja sitten kaikki bloggaajatyypit jotka lukee tätä, koska mä en jaksa enempää linkittää :D 

5 kommenttia:

  1. Haa! Haaste vastaanotettu, tää yökkö vois samantien alkaa väsää tätä! :D

    VastaaPoista
  2. Jee, kiitos haasteesta :) Tykkään näitä lukea ja tykkäisin vastaillakin, nyt saan viimein sen tehdä!

    Näistä selviää aina ihmisestä jotain sellaista, mistä ei ehkä muuten tulisi kirjoitettuakaan..

    VastaaPoista
  3. Kiitän! Postaan kunhan keksin tarpeeks asioita itsestäni.. Niitä on todellaki aika vaikee keksii! :D

    VastaaPoista
  4. Heips! :) Kiva kun tartuit haasteeseen ja mä niin sulaudun tohon sun 11:sta shoppausvastaukseen. ! Shoppaussokeus iskee sillonku kukkaro ois erimieltä ainakin mulla ;)

    VastaaPoista
  5. Kiitos haasteesta, yritän jossain vaiheessa ehtiä toteuttaa tämän :)

    VastaaPoista