tiistai 20. marraskuuta 2012

Sisältää voivottelua ja valitusta!

Nyt kyllä tuntuu kaikki menevän niin hienosti että mua oikein naurattaa! Mulla on yövuorot päällä, ja eilen tein kan yövuoron vuoteen. Ajattelin että helposti mä sitten unien jälkeen jaksan lähtee samantien salille pt-tunnille... Nojoo :D Höhöhöö, oli kyllä kamalin treeni ikinä! Vedettiin nopeeseen tahtiin 1/2 tuntiin koko setti. Oksennusta pukkas suuhun, enkä oo oikeen syöny mitää koko päivänä. Ällötystä lisää se, että menkatkin alkoi vihdoinkin oikein ryöpsähtämällä! Vatsa on niin kipeä, etten tiedä mitä täällä töissä tekis.

Eilen kävin siinä hermoratatutkimuksessa, ja mitään ei löytynyt. Eli: olen reumavaivainen ja sillä siisti. Pakko se on kai alkaa hyväksymään pikkuhiljaa. Tällä hetkellä mun keskisormi on tuplat normaalista ja pirun kipee. Alanvaihto on edessä. Itkettää vähäsen, mutta parun sitten viikonloppuna parin viinilasillisen jälkeen.

Pt kertoi että olen taas pienentynyt, ja mainitsin kyllä hänelle, etten mitään vihreetä oo nähny muutaku teen muodossa pariin viikkoon. Nää yöt kerää vielä tuttuun tapaan nestettä aivan hillittömästi.

Mittailin tuossa verenpaineita, ja voin ylpeänä todeta niiden olevan normaaleissa lukemissa. Voin siis heittää beetasalpaajat roskikseen. En ole niitä syönyt nyt kuukauteen ja hyvin on RR pysynyt aisoissa. Olen siis siltä osin terve :) Ihanaa!

Vielä siis tämä ja seuraava yö töitä, sitten koittaa ihana viikonloppuvapaa. Alunperin oli suunnitteilla lähteä kylpylään, mutta tän verisen sodan takia hylkäsin sen suunnitelman. Siispä haluan kirpputorikierrokselle ja syömään, kiitos. Miehelle on jo suunnitelmat ilmoitettu ja läpi on menneet sielläkin päässä.

Sitä odotellessa... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti