maanantai 26. marraskuuta 2012

Voihan Pieru ja muuta marinaa.

Hienot päivärytmit mulla. Herään viiden aikaan aamulla ja torkun jo ysiltä illalla. Oon siis saanu paljon aikaiseksi ja toisaalta mennyt kuin sumussa. Noi kolmen päivän vapaat on ihan liikaa mulle. Luulen että rytmi korjaantuu tän illan iltavuoron jälkeen, luulenpa nukkuvani huomenna ainakin ysiin asti.

Lähdin tänään treenille kuuden aikaan, ja voi hitto että kannatti! Mulla ei oo moneen päivään kulkenu treeni, ei siis mitenkään. Tänään tuntui jo ihan kivalta. Se tietää tosin sitä, että toi mun PT laittaa mulle huomenna lisää vastusta. Ehkä se sitten jossain näkyy. Olen ottanut joskus tuossa kuukausi sitten kroppakuvat, ja nyt pitäs ottaa taas, sais jotain aineistoo tännekin. Mua pelottaa vaan ettei niissä mitään eroa näy. Vatsa ei oo pienentynyt taas viikkokausiin omasta mielestäni, eikä vaatteidenkaan mielestä. Karsee röllykkä se on. Oottelen vaan että toi pahin turvotus häviäis, mun vatsa on ihan jumissa ja pallona. Yritinkin salilla saada suolistoon vauhtia PowerPlatella. TUNNUSTAN, olen juonut liian vähän vettä ja syönyt liian vähän kuituja. Ehkä tommonen parin viikon loma on tehnyt pääkopalle ihan hyvää. Nyt voi taas alottaa tiukan linjan. Haluan pudottaa nopeammin!

Varailin tuohon parin viikon päähän kylpyläreissun. Se tulee tekemään niin hyvää ettei oo tosikaan. Hierojakin tekis hyvää, mutta mulla on joku fobia semmosta kohtaan, etten oo vielä saanu itteeni rohkaistua makoilemaan jonkun vieraan käsien alle. Oikea takareisi, pakara ja alaselkä on niin jumissa ettei mikään venyttely tunnu auttavan.

Yks hieno uutinen mulla on, ja se kirjattakoon nyt ylös: Pystyin tekemään lauantaina ihan oikean istumaan nousun lattialla. Siis minä! En oo pystyny tekee sellaista varmaan kymmeneen vuoteen. Aika huikeeta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti