tiistai 6. marraskuuta 2012

Vaikeaa on.

Mä oon niiiiin poikki.

Kymppitunti unta ei enää riitä, kun takana on 15 päivää töitä, 2 vapaapäivää ja edessä vielä 4 työvuoroa. Kaikkeni oon antanu! Peukalot on ihan turvoksissa nivelistä ja kipeät, Buranaa kuluu siis enemmän kuin toivoisin. Olen silti jaksanut käydä salilla ja liikkumassa, pointsit siitä! Olen kyllä syönyt enemmän, siitä  miinukset :( Tai ainakin musta tuntuu siltä, sillä en ole merkinnyt syömisiäni. Toisaalta mun mies on sanonut etten oo syöny juuri mitään.

JOO OLEN SIIS TOSI LAISKAPOSSU KUN EN VOI KIRJOITTAA PAPERILLE MITÄ OLEN SYÖNYT JA LASKEA SIITÄ KALOREIDEN JA PROTEIINIEN MÄÄRÄÄ!!! HYI MINUA!

Kiloklubi ei siis toimi, ainakaan vielä eilen aamusta. Tänään en ole edes viitsinyt katsoa. En viitsi mennä sinne tarkistamaan foorumilta, sitä kuinka paska ja surkea laihduttaja olen, koska en tule toimeen ilman Kk:n ruokapäiväkirjaa. Mun käsittääkseni se on laihduttamisen tueksi suunniteltu sivusto. Olen miettinyt tässä Keventäjiin liittymistä, mutta se hinta on niiiiin suolainen etten haluaisi siihen vähiä ropojani tuhlata. Ton sivuston takkuaminen ei ois voinut tulla huonompaan aikaan, mulla on motivaatio totaalisen kadoksissa syömisen suhteen. Lyö maahan myös se fakta että mun täytyy olla tuolla duunissa näin aktiivisesti, joten ei oikein pääse ryhmäliikkumaan, tälle viikolle oon kyllä ottanut tavoitteeksi kuntospinnin, koska viime viikollakaan en päässyt kuin kevytsellaiseen.

Perjantaina on luvassa kivaakivaakivaa! Ne pikkujoulut! Jaksa ihan sen voimalla nää loput työvuorot! JEAH!

Huomennahan on taas punnituspäivä. Masentaa jo ihan valmiiks. Olisi edes se -500g. Pääsisin sitten jo ihan uusiin lukemiin ja se motivoi. Sunnuntaina oltais menossa isänpäivävierailulle tuonne Keski-Suomen suuntaan, en oo nähny niitä ihmisiä koko syksynä ja jännittää huomaako kukaan että mä oon laihtunut ja kiinteytynyt. Täytyy miettii tarkasti mitkä hoikistumista korostavat vaatteet päällensä laittas ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti