tiistai 27. marraskuuta 2012

Asiaa kakasta ja sen vierestä

Anteeksi herkkähermoiset ja te jotka haluatte lukea vain sieviä juttuja :) Älä lue jos ei tosielämä kiinnosta. Tämä on vain ystävällinen varoitus. 

Mä kadun niin. Kadun jokaista viikonloppuna syötyä epäterveellistä suupalallista. Kadun liikkumattomuuttani. Kadun sitä etten ole juonut vettä kunnolla. MUN ON PAHA OLLA!! Hirveän käsittämätön vatsajumi, ilma kiertää, sattuu! Päätä särkee ja huimaa, en tosin tiedä miten se huimaus voisi liittyä mun kakkajumiin.... Ei edes kunnon ohjattu treeni auttanu mitään, meinas vaan yrjö tulla salin lattialle, koska olen niin täynnä! Aloitin iltapäivällä nestetankkauksen ja otin kovemmat aineet käyttöön. Aloitin taas kiloklubin käytön, ja tän päivän syömiset jäi tosi 1000 kaloriin. Liian vähän, aivan liian vähän. Pikkuhiljaa toivon saavani tämän ränsistyneen motivaationi kohdilleen ja päästä taas kirjoittamaan painonhallintablogia, näiden nykyisten parin epähallintapostauksen jälkeen. 

PT käyttäytyi tänään juuri niinkuin ajattelinkin. Lisää vastusta, ja kertoi mulle pari uutta juttua, joita en ole tiennyt, enkä käsitä miksei me alusta alkaen suunniteltu treenejä niin. Eli seuraavalla kerralla saan kolmijakoisen treenin. Selvitin kyllä aikaisemminkin ohjaajalleni, että vaikka mulla ois kuinka huono viikko, käyn sen 3 kertaa salilla. Jokin kommunikaatio-ongelma tässä on kyllä ollut jossain kohtaa. Hän kertoi ettei koko kropan treenistä ole hyötyä jos sen tekee useammin kuin 3 kertaa viikossa. Eipä siis ihme että uuvuin tuossa yhdessä kohtaan. Kävinhän joskus 4 kertaakin viikossa, plus aerobiset ryhmätunnit päälle. Spinnissä en oo taas käynyt muutamaan viikkoon, ja se näkyi! Ihan järkyttävää hengästymistä ja pahaa oloa. Tein itseni (ja vähän PT:nkin) kanssa diilin että varmasti käyn sen kerran viikossa spinnissä. Mulla on tavotteena tälle viikolle ainakin kaksi puolen tunnin kävelylenkkiä. 

Tein ihanan puolen tunnin venyttelyn tänään kotona. Kattelin netistä ohjeet, spotify päälle ja eikun venyttelemään. Mulla oli muuten vielä tuikkuja palamassa, ulkona alkoi jo hämärtymään. Oikein rentouttavaa.Valkkasin soittolistalle mm. 


  • Gotye Somebody that i used to know
  • Jenni Vartiainen Minä ja hän
  • Jesse Kaikuranta Sun oon
  • Anna Erikson Jos mulla olisi sydän
  • Johanna Kurkela Oothan tässä vielä huomenna
  • Chisu Sama nainen
  • Anna Puu Säännöt rakkaudelle
  • Scandinavian Music Group Hölmö rakkaus
  • Irina Koko kuva

Keittelin sitten lohikeitot jota sain nauttia yksikseni siippani ollessa iltavuorossa. Lohikeiton teon lomassa rouskuttelin porkkanaa. Iltapalaks vedin parit klementtiinit, on muuten aivan loistavia tähän vuoden aikaan! Aamulla menikin sitten kaurapuurot raejuustolla ja ruispala kalkkunalla. Treenin jälkeen Profeel kaakaojuoma ja Leaderin proteiinipatukka vähän myöhemmin, kun en niin kerennyt mitään lounasta syömään. Kotiin tullessa pari hapankorppua ja kuppi kahvia. 

Odotan ensi viikkoa ihan hirveästi! Edessä kylpyläreissu, veronpalautukset ja kierros Ideaparkissa. Loppuviikosta odottelen siskoani kylään, mutta tää ei nyt ole ihan varmaa vielä. Pari muuttujaa vielä. Nyt pitäs vaan jaksaa kaks iltavuoroo, vapaa ja siihen vielä viis päivää armotonta työntekoo! 

Hei! Blogin kirjoittaminen auttoi, huomattava määrä kaasua vapautui juuri maapallon ilmakehään ja pelkään että jossain sataa tällä hetkellä kakkaa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti