keskiviikko 7. marraskuuta 2012

Sitäsuntätä-pohdintaa.

Jopas, lävähti tauluun -900g. Eipä ihme, listasin tänään viikon syömisiäni, eikä hyvältä näytä. En ole tällä viikolla syönyt kunnolla. Olen elänyt leivällä, puurolla, rahkalla, marjoilla ja hedelmillä. Toisaalta, enpähän oo syöny mitää epäterveellistä. Aika vähän oon kyllä saanu proteiineja. Täytyy loppuviikosta ottaa vähän vahinkoo takas ja syödä LIHAA. Mulla on ollu ihan käsittämätön himo maksamakkaraa kohtaa jo pari päivää. Voisin vaikka lyödä vetoa, että mulla on himppasen raudanpuutetta, tai sitten se aika kuusta. Vaikea aina arvioida milloin se aika on, koska mun kierto on epäsäännöllinen potenssiin miljoona. Varsinkin nyt kun mulla on tää uus elämä. 

Eilen pomo antoi ohjeeksi että viikonloppuna vapaillani minun täytyy mennä ulos ja vain käveleksimään, se kuulemma auttaa! ;D Sanoi myös että kun laihdutan, olen siksi väsynyt. Ei siis todellakaan ole työuupumusta. Justiisa joo. Mulla on kaikki ihan mielettömän hyvin, paitsi tuo työmäärä tökkii. Enkä mä ymmärrä  miten mä voisin olla väsynyt laihduttamisen takia, syön suht terveellisesti, liikun, mulla on harrastuksia (joihin en kylläkään pääse, koska työvuorotoiveissa ei oteta huomioon toiveita), siis mun elämä on aivan helvetin hyvässä jamassa nyt. 

Meneeköhän mulle sitten liian kovaa? Mun edellisessä elämässä mä en ikinä  harrastanu mitään, joskus aivan ala-asteen alussa kävin naisvoimistelijoissa, mutta sekin sitten jäi. Meiltä oli jotain 5 km maalta ihmisten ilmoille, ja yrittäjävanhempani eivät oikein olleet aktiivisia kuskaamaan meitä harrastuksiin. Tuon tien varrella ei ollut kevyenliikenteen väylää, saatika katuvaloja, ei sieltä pieni ihminen oikein pimeällä lähde kävellen/pyörällä harrastuksiin. Tulipa vaan tässä mieleen, että mehän just kesällä muutettiin samanmoiseen paikkaan, eli jos tässä lapsia ilmaantuu joskus, sama kuskailu se on itselläkin edessä. Eli siis palatakseni asiaan, elänkö nyt liian aktiivisesti? Jospa mulle ei sovellukaan aktiivinen elämäntapa ja laiskottelu onkin mun juttu? ... Höhöhöhööö! TUSKIN :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti