lauantai 15. joulukuuta 2012

Viidelta saunaan ja kuudelta putkaan...

...se on sellainen työnaisen lauantai... Eli aamuvuoroissa olen tämän viikonlopun. Takana lauantaisauna ja nautiskelen nyt saunavissyä, no okei, oli meillä KIUASMAKKARAA, sellaista erinomaista oikein lihaista makkaraa. Hyi hirvee taas tätä elämänepähallintaa!

Kävin salilla tekemässä jalat. Oli kivaa, paitsi etten mä oikein osaa askelkyykkytekniikkaa :/ Jotenki yhtä vaikeeta ku jotkut Zumba-askeleet. Mut on selkeesti luotu tekemään yksinkertaisia liikkeitä :D Sitten kylmää faktaa treenistä: Tunti ja rapiat, lähes 500 kaloria, max syke 162, keskisyke 133. Rasvanpolttoo 25 min ja kuntoo 38 min. Eli ihan mukavasti. Olin kyllä yllättynyt kulutuksesta. En jotenkin ole hahmottanut että tunnin salitreeni ei paljoa kuluta. Loppupyöräilyjä tehdessäni huomasin, että siinä sykkeen huidellessa yli 150 alan vasta kunnolla hengästymään. Mistä lie sitten johtuu, onko hyvä vai huono juttu, en osaa analysoida. Huomenna mulla onkin sitten lepopäivä. Kaks lepopäivää napsahti tälle viikolla, mikä on hieno ryhtiliike parin viikon sairastelun jälkeen.

Harrastin törkeen itserakasta peilaamista taas saunan yhteydessä, ja totesin että olkapääthän ne sieltä kauniisti alkavat kaiken löllön seasta näyttäytymään. KAU-NIS-TA. Tykkään tykkään. Motivoi ihan hulluna! Huomioin myös sen että hartiaseutu alkaa olemaan aika hyvässä kuosissa. Mua vaan harmittaa ihan törkeenä se etten edelleenkään saa noita lapoja treenattua. Tänään tein pari selkäliikettä joissa kiinnitin enemmän huomiota lapojen käyttöön, ja nyt jälkeenpäin tuntuu siltä että jotain tuli tehtyä. Töissä yks duunikaverikehonrakentajadude selitti aika perhanan hyvin sen, kuinka paljon töitä saa tehdä että "käyttämättömät" lihakset alkavat jotenkin herättelemään hermojaan. MULLA ON VIELÄ TOIVOA!

Hohoho! Onpas taas oikeeta sekamelskaista suoltamista tää mun postaaminen. Niinku aina.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti