tiistai 4. joulukuuta 2012

Grow up!

Mistä tietää että on aikuinen? 

Minun kohdallani ilmeisesti siitä, että leikkaan hiukseni lyhyiksi ja totean että pipo on oikeesti tosi kiva talvella, eikä yhtään nolo. Herään aamulla aikaisin ja menen nukkumaan ajoissa. Juhliminen ei huvita, sillä sitä edeltävä päivä valuu hukkaan krapulassa. Pysyn mieluummin kotona, kuin palelen pikkutunneilla taksijonossa. Haaveilen patikoinnista ja öistä teltassa. 

Toisaalta... Haluaisin nähdä kaikki Disneyn animaatiot joita katselin kersana. Pidän karkeista. Tykkäisin ihan hulluna leikkiä. Siis vaikka piilosta! Mulla on useita lapsellisia unelmia ja haaveita. Muumilimsa on lähes jumalten nektaria. Nojoo, en mä tiedä oonko mä nyt niin aikuinen sittenkään. 

Mietiskelin tuossa eilen kaikenlaista, kun sattuneesta syystä mulla tota aikaa oli runsaasti. Tulipa ajateltua sellainenkin asia läpi, että kuinka mulla on jatkuvasti joku projekti kesken koskien mun elämää. Ensin piti löytää mies, sitten saada se ansaan ja kosimaan, jonka jälkeen piti hätistää sen sitoutumiskammo ja huijata naimisiin. Seuraavaksi olikin vuorossa talon ostaminen. Luontevasti tässä kohtaan tulisi lapsen hankkiminen, mutta koska minä en niitä todennäköisesti tule koskaan saamaan, skipataan se. Tällä hetkellä mun projektina on minä itse ulkoisesti. Painoindeksi 30 tavoitteena ja sen jälkeen se lapsen yrittäminen. Entisessä elämässäni naimisiinmenon jälkeen ohjelmassa olisi ollut kiksien hakeminen baarista ja muutaman vuoden jälkeen se suhde olisikin kuivunut kasaan. 

Kun nyt olen tässä pisteessä, haluaisin todeta että mun polla alkaa olla sellaisessa kunnossa että tää maailma tuntuu hyvältä paikalta just mulle. Ja se on ihanaa. 

Edit: Ainii! Tervetuloa kaikki uudet upeat ja ihanat lukijani !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti