perjantai 28. joulukuuta 2012

Kuinka ahmiminen lopetetaan?

Ja sata muuta kikkaa mulle kiitos!

Mä en siis vaan kykene lopettää tätä napsimista.

Sain mä tehtyy ittelleni tossa päivällissmoothien, puolukkaa, banaania, rahkaa, sprite zeroa. Hyvää!

Kävin salilla tänään ekaa kertaa ikuisuuksiin. Tein jalkatreenin ja herättelin käsiä. Ehdin just tekee treenin, kun mun reuma havaitsi että nyt äkkiä joku nivel kipeeks! Olkapää nyt sitten juilii. Kiva, kiitti taas niin v't'sti. Huomenna en sitten pääsekään, sillä on autoremppaa luvattu koko päiväksi. Mah-ta-vaa. Punnitus jäi tältä viikolta, en viitti tosiaankaan alkaa masenteleen nousseen painon takia, kun tässä on ollut ihan työn ja tuskan takana että pääsin tänään salille.

Joulu meni tosi mukavasti töissä ja kotona. Sain tarpeellisia lahjoja, enkä yhtään ainutta kappaletta roinaa! Jouluruokaa maistoin taas kaikkea sen lusikallisen. Lanttulaatikko alkaa selkeesti oleen mun lempparia. En mä silti syönyt sen enempää. En vaan pidä jouluruokien mausta. Olen siis elänyt joulun suklaalla, viinillä ja ruisleivällä. Ei tee suklaatakaan mieli enää lainkaan.

Kirjottelenpa tuossa viikonloppuna lisää, nyt oon liian väsynyt jatkamaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti