keskiviikko 12. joulukuuta 2012

Positiivinen postaus

VAROKAA! POSTAUKSEN SISÄLTÖ ON POSITIIVISTA MATERIAALIA!!! ÄLÄ LUE JOS OLET TOTTUNUT NEGATIIVISSÄVYITTEISIIN POSTAUKSIINI! 

Ostin itselleni lisämotivaatioksi sykemittarin! Ihan tommosen halvimmasta päästä olevan Polar FT 7. Se kertoo onko harjoittelu kuntoo kohottavaa vai rasvaa polttavaa. Lähinnä mä vaan haluan tietää kuinka paljon kaloreita mä kuluttelen treeneissä. Vitsi mä oon nyt onnellinen! Kyllä, materia tekee mut onnelliseks tässä tapauksessa :D 

Eilen sain sen uuden ohjelman tosiaan, kaksijakoisen. Tehtiin kaikki liikkeet läpi tunnin aikana. Jatkossa ois suunnitelmissa tehdä kaksi kertaa yläkroppa ja kerran alakroppa viikossa. Siihen sitten lisäksi spinning ainakin. Spinnin takia jalat vaan kerran viikossa. Tälle viikolle sovin itteni kanssa että teen kummatkin treenit kerran ja käväsen spinnissä. Kaveri tosin houkutteli mut ZUMBAAN huomenna aamusta. Mä oon aina vihannut (vaikken ole siis kokeillut, ennakkoluuloinen, tiedän) ZUMBAA! Avoin mieli tälleen joulun kunniaksi. Pääsen kokeileen sykemittariakin ekaa kertaa. Oon oikeesti kun joku pieni lapsi jouluaattona. 

Tänään tein sen yläkropan treenin, ja voin vaan kertoo että hyvältä tuntu! Penkissä nousee jo ihan mukavasti noi käsipainot, kymppikiloakaan ei tunnu enää missään kun tekee penkkipunnerrusta. Aivan mahtavaa! Vinosoutulaitteessa aloiteltiin sillon syyskuussa 25 kg, nyt mennään 45 kilossa. 
Vaakajalkaprässissä irtoo leveellä asennolla jo 90 kg, liikkeelle lähdettiin 60 kilosta. ELI JEE SILLEKIN! Mun oli pakko eilen testata sitä mun ultimaalista vihollista numero 1, nimittäin PYSTYPUNNERRUSLAITE! Sillon alussa mulla teki tosi tiukkaa saada se 12 toistoo 5 kilolla. Eilen kokeilin treenin lopuksi 7,5 kilolla pelonsekaisin tuntein, että kuinka se nyt sitten nousee. Tididididiiii! 25 toistoo ilman taukoo ja PT ei viittiny enää laskee ... :D MUA EI HAITTAA EDELLINEN PLUSSATULOS ENÄÄ LAINKAAN! Oon niin fiiliksissä!

Yks ongelma mulla on, nimittäin mun polvien rutina jalkaliikkeitä tehdessä, se hermostuttaa/ällöttää mua ihan täysillä. Tuntuu et mä ihan varmasti kohta hajoon. Kipua ei siis tunnu missään. Onks kellään muulla tommosta ollu?? 

Hei mä meen nyt valmistamaan herrrrrkullisia kasviksia possunpihvien kylkeen. Olokaahan kiltisti! Ne tontut vilkuilee vielä ikkunoista! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti