sunnuntai 23. joulukuuta 2012

Oi joulu, joulu, lisäät läskieni määrää!

HYIHYIHYI MINUA! Nyt on kuulkaas joulu ja silloin saa olla kuulemma lomalla dieetistä. Näin mulle sanottiin eilisellä kyläkierroksella. Olen kuulemma pienentynyt huomattavasti isänpäivästä, silloin nähtiin viimeksi sukulaisten kanssa. Ei mun paino kyllä oo laskenu. Ilmeisesti jotain kiinteytymistä on havaittavissa.

Eilinen oli TOSI rankka päivä, kuusi kyläilykäyntiä! HUH! jokaisessa kahvit tai glögit, piparit ja pasteijat... Olin yövuoron jälkeen nukkunut vain kaksi tuntia, joten kotimatka oli aika mielenkiintoinen, parit terästetyt glögit ja väsymys sai aikaan sen, että menin ihan ylikierroksille. Huhhuh. Illalla lämmitettiin vielä sauna oikeen kuumaksi, kun oltiin paleltu autossa koko päivä. Kävin sitten lumihangessakin pyörimässä! Oli kyllä ihanaa! Nukahdin sitten puolen yön jälkeen ja nukuin sikeästi aamuun asti. Sitten lähdettiin ostamaan viimeiset jouluostokset HETI kun kauppa aukes, ja hyvä että mentiinkin siihen aikaan. Kun oltiin lähössä, paikka oli ihan tupaten täynnä!

Mies lähti viemään viimeisiä lahjoja ja sain vähän omaa siivousaikaa. Sainkin keittiön siivottua ja vaihdettua pellavaliinan pöytään. Nyt pidän pienen glögi-blogitauon. Namnam. Yöllä heitetään meidän 7 kilon kinkku uunin uumeniin. Aamulla perään heitetään uuniriisipuuro. Vähän kyllä houkuttais laittaa se riisipuuro takkaan yöksi paistumaan, muttei mulla taida olla tarpeeksi urheiluhenkee siihen hommaan.

Ostin itselleni huomiseksi suklaata. Aion olla halki räjähtänyt huomisiltana. Joulupäivänä sitten takaisin ruotuun. No okei, myönnän, söin tänään hesen juustohampurilaisen ja muutaman ranskalaisen. Hups! Tunnen oikeen kun mun persaus on leventynyt.

Nyt mun tarttee hyökätä meidän saastaisen vessan kimppuun!

Rauhallista joulua ihan kaikille <3



2 kommenttia:

  1. Vähän myöhässä kommentoin, kun olen itsekin jouluillut ja lukeminen ollut vähemmällä. Tosi kiva saada positiviista palautetta omasta olemuksesta, eikö?

    Järki tietty tulee pitää kädessä, mutta ei ehkä ihan koko joulua tarvitse pingottaa dieetin kanssa. Siinä olivat oikeassa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ton mässyttämisen piti alunperin kestää kaksi päivää, eikä kaksi viikkoa :) Mutta nou hätä!

      Poista