maanantai 3. joulukuuta 2012

Kivaa, lenssukausi, kivaa!

Nyt se sitten iski. Eilen heräsin kuristavan kivuliaaseen kurkkukipuun. Käväsin kuitenkin aamuvuoron suorittamassa, tänäänkin lähdin jo töihin, mutta pyysin esimieheltä josko saisin lähteä kotiin sairastamaan. Huominen päivä vielä parannellaan. 

Olen tänään oppinut uusia juttuja, kuten sen että mustaherukkamehu + tuore inkivääri = Taivas. Aivan jumalattoman hyvää! Tein ruuaksi todellista läskiruokaa, kookosmaitoa, tonnikalaa, inkivääriä, chiliä(runsaasti), sambal oelekia, kalakastiketta, valkosipulia, sitruunaruohoo, sitruunaa vaan kastikemaiseks sössöks ja riisiä lisukkeeks. Tuommoinen tuju satsi aukas kyllä koko kropan, hikee alkoi pukkaamaan ja olo parani ihan tolkuttomasti. Olen juonut greippijaffaa light-versiona, mustaherukkamehua ja vettä. Toivon todella että olisin keskiviikkona terve, sillä meillä on se kylpyläreissu. Ja viikonloppuna sitten muutakin ohjelmaa. 

Kuten huomaatte, en ole talven ihminen, mun blogista ei siis löydy lunta ja pakkasta ylistäviä kirjoituksia. Hyi. Olen varmasti ollut edellisessä elämässäni lämpimän maan ihminen :) 

Tällä viikolla ei varmaan tuu paljoo pudotusta ja liikuntakin jää väkisin loppuviikolle. Heti vaan salille kun oireet antaa periks. Mä inhoon sairastamista. Haluan tehdä kaikkee ja mennä kaikkialle. Tää on niin raivostuttavaa. Huomenna pitäis käydä hoitaa itsenäisyyspäivän ostoksetkin, sillä keskiviikkona huristellaan kylpylään suoraan töitten jälkeen kumpikin, joten shoppailulle ei oo aikaa :( 

Taidanpa palata nauttimaan kuumia juomia ja mustavalkoisia elokuvia <3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti