keskiviikko 20. marraskuuta 2013

Minä-viikko ja ruokakuvia

Tällä viikolla on ilmeisesti oikeen Minä-viikko. Ma hammaslääkäri, ke kampaaja, to flunssarokotus, pe hammaslääkäri sekä HIEROJA! Rohkaistuneena sain varattua hierojalle ajan! Uusi hieroja on avannut ovensa tässä kaupungissa ja tarjouksena aika edullisesti 45 min hieronta. Minähän tartuin heti tilaisuuteen! Toivon nyt vaan ettei siitä lenssurokotteesta nouse kuumetta, sehän estää hieronnan. Toisaalta, lenssurokotteen voisin käydä kyllä ensi viikollakin ottamassa, täytyy nyt funtsia.

Kampaajalla tyvivärjäys ja latvojen siistintä. Projektina pitkien hiusten kasvatus! Katotaa kuinka kauan hermoo piisaa...

Kävin tänään vähä etukäteen puntarilla, ja huonolta näytti viikkopudotuksen osalta. Täytyy varmaankin huomisesta lähtien vähentää raakasti hiilihydraatteja. Toisaalta, on ollut tässä taas vähän ummetustakin ja vatsaa turvottaa. Ruokailut on mallillaa, kaikki kiloklubin pallukat vihreenä ja noin 1500 kaloria per päivä on tullut syöpöteltyä

Eilen mulla piisas illasta energiaa, joten polkasin puolisen tuntia Karhua. Siihen päälle vielä vartin venyttely. Eli tilanne on aikalailla se, että plakkarissa on jo 1 x sali, 1,5x aerobinen ja 2x venyttely! Mä oon PUTKESSA! URHEILUPUTKESSA! Huomenna salille aamusta tekeen viikon toinen lihastreeni. Perjantaina uiskentelua extrana! Jos lauantaina sitten se puolikas aerobinen. Sunnuntaina sais vaan pötkistellä.

Sitten lopuks randomei ruokakuvii tältä viikolta!


Oon alkanu tekeen aina pariks päivää kunnon kulhollisen salaattia sekä kuorimaan ja pilkkomaan valmiiks porkkanoita. Tulee helpommin syötyä ja mieskin syö! Porkkanat vie makeannälkää aika tehokkaasti! Makeaa mun on alkanu viime päivinä tekee mieli. 

Siivosin jääkaappia. Sinne on kertynyt ihan hirveestä kaikenlaisia puteleita! 

Useampana päivänä oon syöny lounaaks salaattia, kalkkunaleikkelettä sekä munaa, yleensä yksi kokonainen muna ja kaksi keltuaista(muoks. Lue: valkuaista). Oon syöny myös paljon broileria. 
Aamupuuro tältä aamulta. Kaurapuuro + vehnälese + pellavansiemenrouhe. Rahkaa ja sokeritonta vattukiisselii. 

2 kommenttia:

  1. Eiks sitä yleensä syödä kokonaisen munan lisäksi valkuaista ja jätetä ne kaloripommi keltuaiset pois. Näin ainakin mun ravinto-ohjelmassani jonka PT:ltäni sain.

    Jääkaapin erilaiset maustekastikkeet kannattaakin siivota pois, ne vasta kaloripommeja ovatkin.

    Hieronta tekee kyllä niin hyvää, tosin seuraavana päivänä on yleensä hierotut paikat aika kipeinä. Tai näin ainakin mulla, kun ensimmäisen kerran hierojalla kävin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hohhoh! Mä oonki kirjottanu iiihan mitä sattuu! Siis tottakai valkuaisia :-D Noita maustekastikkeita kerää mun mies. Mä syön lähinnä noita poppamiehen chilisooseja, mausteena. Kuten naga jolokiaa jota nyt ei montaa tippaa kykene syömään XD

      Poista