sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Läskeilyä

Yhyy! Läskiks meni!

Meillä on kylässä vklopun ajan mieheni kummipoika ja senhän arvaa että herkuttelua oli luvassa. Enhän mä pystynyt enää hillitsemään itteeni, joten eilen söin 300 grammaa karkkia! Sekä popcornia jotain 2 litraa! Käytiin eilen syömässäkin, söin hamppariaterian oluen kera! En kyllä kokonaan syönyt annosta, sillä ei vaan maistunut. Eilinen aamu lähti vielä tosi hyvin käyntiin rahkalla ja marjoilla. Mut sitten JANON takia lankesin... Mulla ois pitänyt olla Ideaparkreissulla vesipullo laukussa. Ahmimisen takia polkasin korkeilla sykkeillä rankan puolituntisen kuntopyörällä ennen saunaa. Eli tuli sitten se puolikas aerobinenkin suoritettua. Eli saldo on puhdas liikunnan suhteen, Kiloklubin laskuri kertoo että 280 MINUUTTIA liikuntaa tällä viikolla, ja mulla on vakaa aikomus vielä tänään tehdä jonkunmoinen aerobinen suoritus. Muoks. Korjattu TUNNIT MINUUTEIKSI, kiitti Darling! On vissii vähä ajatukset oikeesti lomalla.

Perjantain hieronnan aiheuttaman migreenin takia en siis päässyt sinne kylpylään lillumaankaan, harmitti, mutta en kyennyt muuhun kuin makaamaan pimeässä huoneessa silmät kiinni. Muutenkin se päivä oli ihan katastrofaalinen ja se varmaan osaltaa aiheutti seuraavan päivän syöpöttelyä. Eli aamullahan mulla oli se hammaslääkäri. Ajattelin että syön aamupalan sitten sen hampilääkärin jälkeen. No ei taas menny niinku strömssöössä se. Puudutus kestikin kolme tuntia ja mun kieli oli ihan tunnoton. Jokainen joka on joskus puudutuksen saanut alaleukaan, tietää ettei voi syödä mitään jos kieli on puutunut. Hienoinen kieleen/poskeen puremisen riski. Menin sitten hierojalle sössöttäen ja nälkäisenä. Hierojakäynti oli kyllä tosi onnistunut. Hieroja löysi selkärangan vierestä todella kireän pitkän lihaksen joka selittää vihlaisut alaselässä, myös toisen lavan luona oli kireyttä sekä hartioissa. Hieronnan jälkeen mulla meni tosi pitkään ennenkuin uskalsin nousta seisomaan. Hurja fiilis! Varasin uuden ajan ensi keskiviikoksi, hieroja sanoi sitten käyttävänsä vähän kovempia otteita.

Hierojan jälkeen oli taas todella hyviä valintoja ruokakaupassa, ostin nimittäin päivän ekaksi ruuaksi lihapiirakan! VOI HYVÄNEN AIKA, OIKEESTI! Mä en edes pidä lihapiirakoista! Söin sitten kotona sen lihiksen salaatin kanssa. Ei ollu ees hyvää, ja roskikseen meni piirakasta osa. Tuntui muutenkin että mää söin koko sen illan jotain, vaikka en todellakaan syönyt, vaan miinuksille jäätiin ja pahasti. Eli seuraavana päivänä syöpöttelyä. Eli herkuton ja alkoton epäonnistuttu.

Tänä aamuna ei olisi maittanut mikään, mutta sitkeesti vetelin rahkaa, marjoja, kahvia sekä täysjyvä leipäviipaleen. Salaattiaineita on jääkaapissa, joten eineet tän päivän onnistumiseen on valmiina. Mulla on kaikki mahdollisuudet elää tää päivä fiksusti.

Koko tän viikonlopun mättämämisen ajan mä ihan oikeasti ajattelin sitä itse syömistä. Mikä on uutta. Ennen mä vaan mätin sysäten syyllisyyden tunteet ja järjen jonnekin kauas. Nyt mä tietoisesti kuuntelin itseäni, että koska olen täynnä, ja kyllä sieltä jonkunlainen signaali aivoista tuli. En syyllistänyt itseäni eikä mulla tänään ole morkkista, eilen syöpöteltiin, tänään syödään normaalia ruokaa, siinä se. Kyllä minä opin näköjään. Ja siitä mulla on onnistunut olo.

12 päivää vielä lomaan.

4 kommenttia:

  1. Mulla ollut ihan samanlaista menoa viime päivät.. ja täältä suosta on jotenkin niin vaikee päästä ylös!

    Äh, huomenna taas skarppi päälle! Sä sait jo tänään niskasta kiinni, hyvä! :)

    -Kaukaa Kaunis

    VastaaPoista
  2. Hei, toi 280 tuntia liikuntaa viikossa olis 40 tuntii päivässä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä! TAAS mä tein sen! Tää alkaa paisuu jo isoihin mittoihin tää mun kirjotusvika :D

      Poista
  3. Moips! Sulle ois haaste mun blogissa. :)

    VastaaPoista