maanantai 24. helmikuuta 2014

Viikonlopun mässäykset.

Viikonloppu tuli ja viikonloppu meni. Loskaa ja loskaa. Kesä tule jo!

Perjantaina mulla oli karkkipäivä, kattelin Suomen peliä ja mussuttelin karkkia. Oon huomannut karkkipäivät ihan oikeasti toimiviksi. Kun tiedän että kerran viikossa saan karkkia, ei tee niin mieli muina päivinä. Tämä toimii mulla. (vielä kun osais ostaa niitä irtiksii 100g eikä 500g... ) Lauantaina tein illaksi pizzaa, kasvisvoittoista. Ei mikään paha paukku kaloreiden suhteen, kun pohjakin oli minimaalisen ohut. Lauantaina käytiin myös ravintolassa vetelemässä pihvit. Ite otin lisukkeeks grillikasviksia. Eihän nuo toki rasvattomia ole, mutta hiton hyviä.

Perjantaina join myös 4 olutta, joten en ottanut iltalääkkeitä. Joka johti taas siihen että nukuin vain muutaman tunnin yöllä. Lauantaina olinkin ihan pirteä, ajatus kulki nopsaan, samoin puhe. Eli ilman tuota iltalääkettä menis taas aika lujaa. Olisi varmasti kuulkaas nää blogipostaukset hitusen erilaisia. Taas mentäs niin terveellisesti että varmasti kilot putois. Parempi näin. Kuitenkin pelko siitä, mitä haittapuolia tommoset vauhtivaiheet voi mulle tuoda, ovat isompia kuin se että laihdunko tai en.

Viime yönä nukuin mahtavat 12 tuntia! Nostelen edelleen iltalääkitystä joka tosiaan väsyttää. Varmasti viikon päästä tilanne on ihan toinen, elimistö tottuu suurempaan annokseen. Yritän silti mennä nukkumaan samaan aikaan kuin eilenkin, tämä taas tietää sitä, ettei tässä montaa kertaa ehdi jääkaapilla käymään. Yritän silti änkeä hereillä ollessani itteni täyteen vaan hyvää ruokaa, siis tänäänkin olen jo vetänyt marjoja, kasviksia, proteiinia ja puuron, vaikka oonkin ollu hereillä vasta kaksi tuntia. Vielä salaattia ja jotain protskuu, ja iltapalaksi rahkaa marjoilla, niin mun päivä on täys.

Iloisempiin uutisiin: Matkakuumeilija sai tulevan synttäripäivän kunniaks matkan Krakovaan, toukokuun alussa siis sinne. Ihanaa. Oon ihan täpinöissäni kattellu netistä kaikkea ihanaa mitä tosta kaupungista löytyy. Vanha kaupunki voi pian saada mut itkuun, sillä mä kertakaikkiaan rakastan historiaa! Tällä hetkellä oon ihan uppoutunut tohon Viikingit-sarjaan, jotenkin kiinnostukseen saattaa vaikuttaa mun sukutausta, viikinkiveri virtaa mun suonissa. Pääosan esittäjäkään ei oo mikään kauhea katottava... ;)

Seuraavaksi yritän keksiä jonkunlaisen suunnitelman tälle päivälle, todennäköisesti rääkkään kuntopyörää, hikistä intervallia tekis mieli...

1 kommentti:

  1. Kuulostaa ihan viisaalta että meet nyt niitten mielentasaajien kanssa jottei vauhtia tuu liikaa. Tärkeetä nyt saada olotila stabiiliksi :) Ja ihan hyvältä tuo sun ruokailusysteemiskin kuulostaa, pitäisköhän munkin ottaa karkkipäivä käyttöön, mä vaan luulen olevani sokeriaddikti, joten en tiedä vedänkö sit ihan överit jos siihen alan :/
    Onnittelut tulevasta Krakovan matkasta, ihanaan aikaan pääset sinne, keväällä :)

    VastaaPoista