tiistai 18. helmikuuta 2014

Pikkuhiljaa..

JEAH BABY! Mä tein sen! Tämä päivä on mennyt melkee mallikkaasti! Kiloklubin kalorit näyttää päälle 1500 kcal ja oon puputtanu marjaa, rahkaa ja salaattia. Makeanhimooni yritin rouskuttaa näkkileipää, joka sitten kiloklubin mukaan täyttikin hienosti mun kuituvajeen tälle päivälle. Makeanhimo on kyllä jotain aivan kamalaa. Mulle ei varmaankaan ikinä oo ollu tällästä. Kuljin keittiön kaapin ovella ja ei sinne jumaliuta vaan ilmestynyt mitään makeaa. Sokeripaloja ois, mutten mä vielä niin epätoivoinen ole... Polkasin myös hikevät 30 min. Kattelin samalla ulos kun räntää näytti satelevan... Kohta vois alottaa pyöräilykauden, kunhan toi tie tosta sulaa kokonaan. No ehkei. Sitteku aurinko paistaa ja on muutenki aika muuttaa ulos.

Muuten tää päivä onkin menny oikeestaan miettiessä huomista psykiatrin keikkaa. Piti täytellä toi MDQ-testi. Noh, niin. Aika näyttää. Se on jo aikaisin aamusta ja nyt mietinkin että kuinka mä pääsen ylös siihen aikaan. Toi iltalääke lyö horrokseen aikalailla 12 tunniksi. Onneks miehellä tosiaan se iltavuoro, joten saan hätätapauksessa herätän sen jossen uskalla lähtee ajaa.

Sain siivottua taas vaatekaappia ja huomasin taas että ei juma, mullei oo vaatteitaaaaa! Alesta ostin tänä talvena vain yhdet farkut, kun 5 eurolla irtos! En viittiny sovittaa, otin vaan isoimmat.. jotka oli tosiaan sitten isot. Täytyy vähän ottaa sivusta sisään niin ei iha lötkötä.

Häippäsenkin tästä makuuasentoon. Hyvät loppuillat!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti