perjantai 28. syyskuuta 2012

Olen HC, käyn ennen auringonnousua salilla.

Toinen treenikerta tällä viikolla pt:n ohjeiden mukaan sujui paljon sutjakkaammin kuin ekalla kerralla. Jaksoin ihan erilailla, tosin vasen ranne tuotti tuskaa kipuilullaan. Niin, pitikö eilen taas leikkiä iltavuorossa supernaista ja nostella sata kiloa mummoa sänkyyn yksinään. Marttyyriasenteella vedin ja mutisin mielessäni: EI TARVI AUTTAA! Vaikka kukahan mun ajatuksia niin osais lukea, että tulis auttaa pyytämättä...

Kävin tällä kertaa heti aamusta salilla, 06:30 olin jo ottamassa alkulämpöjä. Keksin hienon tavan huijata itseäni, kun puoliunessa treenaa, ei se tunnukaan niin pahalta ;D Kroppani ajattelee vaan olevansa painajaisunessa. Ennen treeniä vedin viiden aikaan banaanin ja jonkun 1/4 proteiinipatukasta, ihan vaan että jaksais reenata. Treenin jälkeen kaurapuuroa raejuustolla. Jotain tarttis vielä ennen iltavuoroo haukata, taidan tyytyä ihan vaan surauttamaan smoothiet. Iltavuoroon sitten evääksi jotain raskaampaa. Huomenna onkin sitten vika vuoro tossa paikassa, ja sitten ei olekaan tietoa että mitämätekisinisona.

NIIN MUUTEN HEI! Eilen ekaa kertaa joku huomas että mä olen laihtunut! Oli niin kiva kuulla kun sanottiin että "Tuo nainen se vaan laihtuu silmissä". Upeeta, mahtavaa! Kun tuntuu ettei ite huomaa mitään ja vatsakin vaan röllöttää ja löllöttää tossa. Enkä mä tosiaan ole laihtunut kun sen 5 kg... mutta ilmeisesti toi salilla käynti tekee tehtävänsä. Kohta mulla on sellaset pakarat että pystyy puristaa niitten välissä oluttölkit ruttuun ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti