keskiviikko 26. syyskuuta 2012

Aika, minne menet?

Miten musta tuntuu että kuntoilun aloitettuani mulla ei enää oo aikaa yhtään mihinkään? Kotona kerkee käymään tasan nukkumassa ja syömässä. Jos sitäkään. Töistä suoraan salille, hurahtaa 2 tuntia helpostikin, ja sitten onkin jo ilta ja nukkumaan. Siis en enempää harrastuksia voisi enää handlata sekoamatta. Olen rauhallinen ja tyyni ihminen, en mä halua pinkoa paikasta toiseen.

Salilla olen käyny, tosin vasta sunnuntaina tajusin kuinka sitä kirjautumisvärkkiä käytetään. Maanantaina kävin spinningissä ja gymcircuitissa heti perään. Ja voin kertoa, että olin AIVAN poikki, jalat kun eivät muutenkaan olleet pyöräilyn jälkeen yhtään omat, niin kompastelin siellä niiden laitteiden kanssa ihan kömpelönä. Ja voi jeesus miten mä haisin hieltä! Ihan oikeesti. En varmaan ikinä ole hikoillut noin paljoa, ja töissä sentään saunan trooppisessa ilmastossa työskentelen joskus neljäkin tuntia vaatteet päällä. Lihakset eivät ole kasvaneet, enkä ole mielestäni yhtään kiinteytynyt tai mitkään muut lihakset eivät ole olleet kipeinä kuin reidet. Eipä mulla vielä olekaan ollut ohjelmaa, saan sen tänään. Pt-aika tälle päivälle varattuna, heti työhaastattelun jälkeen. Etusormet ja varpaat kyllä on kipeinä, oli spinnissä tanko liian alhaalla tälläselle reumaiselle ihmiselle. En anna ton kökkösairauden hidastaa mua, en varmasti anna! Vieläkään en kokenut sitä endorfiinikiksiä liikunnasta, mutta ehkä se tulee vielä?

Ainiin. -1.1 kg viime viikolta. Isoimmasta makkarasta pinnistämällä -2cm. Mun mahareppu on alkanut roikkumaan entistä enemmän. Maha valahtaa polviin. Uumaa on alkanut muodostumaan, mut sikaruma toi maharössi tossa. Täytys varmaan laihtua hitaammin? Muttakun ei ole nälkä, eikä aikaa syödä enemmän. Tänään paino siis 135,1kg. Mun eka tavoitehan on siis jouluksi -10 kg. Taitaa mennä rikki jo aikaisemmin. Kokonaistavoite on päästä painoindeksiin 30. BMI nyt 43.5. Vuoden päästä. Tai puolentoista. Ken tietää, mutta tavoite saavutetaan ja siinä pysytään jollei kuolo korjaa. Näinkin dramaattisista tunnelmista voisi siirtyä hilpeämpiin...(miten muka voi olla hilpeä, on syksy??)

Ensi torstaina Riika 4 päivää. Aion pitää kirjaa syömisistä ja juomisista. Käveltyähän tulee varmasti runsaasti, joten aerobisesta liikunnasta en ole huolissani. Varattiin semmoinen ihana boutiquehotelli, joten sieltä ei minkäänmoista kuntosalia löydy. Täytyy siis harrastaa ahkerasti petipainia ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti