perjantai 1. helmikuuta 2013

Väsyttää

Kamalan vaikeeta on ollut tällä viikolla repiä ittensä ylös sängystä. Eilinen vapaapäivä oli viikon ainoa, joten viikonloppuna en saa levätä. Mun piti mennä tänään ennen iltavuoroo salille, mutten mä kertakaikkiaan jaksa! Menenpä siis huomenna heti aamuvuoron perään. Mä en oo siis osannut tehdä tänään yhtään mitään. Oon vaan istunut mahtavilla istumamöykyilläni koko aamupäivän ja surffaillu netissä. Jotenkin aivan totaalisen surkee ja plösähtänyt olo. Mä en tajua kuinka tästäkin taas pääsis ylös. Voi miten mä taas toivonkin olevani semmonen aina täydessä latingissa oleva akku.

Mua ärsyttää ihan suunnattomasti mennä töihin. Tiedättehän, että aina on työpaikalla joku tyyppi josta ei vaan yksinkertaisesti pidä? No mun työpaikka niitä on ihan muutama jopa. Mua niin suuresti v*tuttaa tyypit jotka ei tee töissä mitään. Kuitenkin tällä alalla pitäs kaikkien osallistua töihin yhtälailla, se tukee työssäjaksamista. Mua ottaa päähän tää yksi maailmankaikkeuden ärsyttävin pikkupomo! Tyttö on mua reippaasti nuorempi ja valmistunut vasta vuosi sitten ja suuntautuminenkaan ei opinnoissa ollut ihan tälle nykyiselle puolelle. Hänpä luulee tietävänsä kaiken, ja järjestelmällisesti tyrmää mun ehdotukset. Monesti kuitenkin esittää sitten nämä MINUN ehdotukseni ja ajatukseni esimiehelle. Arvatkaa syökö naista?! Sama henkilö esimiehen läsnäollessa sirkuttaa, tirkuttaa ja lässyttää asukkaille hymy kuussa asti. Esimiehen ollessa muualla, tää idiootti selailee vaan toimistossa jotain jonninjoutavia papereita, puhuu puhelimessa tai näprää puhelintaan. Usein tulee myös komentelemaan meitä "työläisiä" tärkeän näköisenä joku paperi kädessään tekemään hänen hommiaan, koska hänellä on joku törkeen tärkee juttu kesken. JUMANKAUTA MULLA HAJOO PÄÄ! Helppoohan se on jos olisi työpaikassa jossa "Mind your own business", mulle ois sillon ihan sama miten se aikansa käyttäis, muttakun tällä alalla tarttis tehdä yhteistyötä ja tukea työkaveria. Koitan lohduttautua sillä, että pakkohan esimiehenkin on nähdä toi jatkuva ruskeakielisyys. Ajattelin itse henkilökohtaisesti ottaa hiukan etäisyyttä tuohon työkaveriin olemalla yksinkertaisesti hiljaa.

HUOH! Kylläpä helpotti! Ihanaa kun voi suoltaa asiat johonkin ulos!

Saanen lähteä työvuoroon nyt tyynenä ;D

2 kommenttia:

  1. Koita jaksaa! Työniloa kyllä syö, jos siellä on ihmisiä, joiden paikalla olo ei oikein nappais..

    VastaaPoista