maanantai 13. tammikuuta 2014

Suunta ylöspäin?

Tänään raahauduin pitkästä aikaa mieheni kanssa ruokakauppaan. Viimeinkin sain täytettyä kaapit herkuilla! Nimittäin mun on tehnyt aivan hirveesti mieli salaattia ja hedelmiä. En oo oikein syönyt kuin pakastekasviksia, ja nyt tuntuu siltä että jäävuorisalaatti uppois. Ostin myös kaalia, paprikaa ja ison kasan appelsiineja, päärynöitä ja omenoita. Appelsiineja oon muutenkin syönyt viime aikoina. Selkeesti vitamiinin puutosta. Raejuustonkin otin takas ruokavalioon.

Ihanaa kun ulkona on pakkasta, ensi yöksi on luvattu pariakymmentä pakkasastetta joten heivasin pakasteet ulos ja ryhdyin sulattelemaan. Olikin jo aika... Marjoja on vielä ainakin maaliskuun loppuun saakka, sitten täytyy turvautua kaupan mustaherukoihin. Mä rakastan niistä tehtyä rahkahässäkkää. Ihanan kirpeetä!

Viime yönä tuli nukkuttua vaan 6 tuntia, joka on aivan liian vähän mulle. Tarviin ainakin 9 tuntia unta. Mietin taas sitä, että miten tässä taas oikeen pärjäisi töissä, kun saikullakaan ei pysty nukkumaan kunnolla. Nukkuminen on mulle tärkeetä, kaikillehan se ei tunnu olevan yhtä iso juttu. Nukkuminen ja syöminen <3

Mä tahtoisin jotain hemmottelua. Rentoutumista. Kotona on pelkkää remonttia ja samat seinät. Haluaisin kovasti tehdä jotain kivaa vaikka kotona, mutten jaksa vaihtaa edes jouluverhoja pois. No, onneksi ne nyt ei KOVIN jouluiset ole. Sain sen verran aikaiseksi että löytämälläni spraypullon lopulla maalailin sellaisen metallisen lautas/hedelmätelineen vaaleaksi. Olisi ihanaa saada semmonen muutama satanen ylimääräistä, jotta pääsisin vähän ostoksille. Verhofriikkeys iskee jälleen. Vaatekauppaankin pitäisi päästä, alkaa olemaan vaatekaapin sisältö jo aika kulahtanutta.

Ah, ajatus lähti taas pomppimaan, ei jaksa keskittyä enempää.

Mukavat maanantait!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti