tiistai 16. lokakuuta 2012

reenaa, paska, reenaa!

Noin mä tsemppaan itteeni. Ei vais. Eilen tsemppasin itseni jaksamaan sen kevyt(raskas)spinnin loppuun asti täysillä, eli jaksoin kaikki nostot ja lisäykset. Ooon NIIIIIN kovakuntoinen.

Juuri kun mä ajattelin, että "jesh! Nyt pt on ihan yllättynyt ja äimistynyt siitä kuinka paljon mä oon kehittynyt" niin ei, aina vaan kovempaa treeniä. Mutta perkele kun se tuntuu NIIIIIN hyvältä ja NIIIIIN pahalta. Tänään heräteltiin lihaksia lyhyemmillä toistoilla ja isommilla painoilla. Oli huisin hauskaa ja älyttömän kivaa!

Oon ihan puolikuollut ja pitäs tästä vielä italiaa lähtee opiskeleen illalla. Tunnin päästä, enkä kerenny ees vetää päikkäreitä. Nukuin viime yön ihan surkeesti, sillä mulla alko tänään duunit uudessa paikassa.  Ihan tuplaväsymys.

Niijoo, paino on tippunut, oli tänään punnituspäivä, aika vähän, mutta tippunut silti, joten hurraa sille. Nyt se 10 kiloa on rikki. Hurraa sillekin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti