perjantai 26. lokakuuta 2012

Kun kunto ja halu kasvaa...

Olin tänään siinä kevytspinnissä, ja täytyy sanoo että lisäälisäälisää! Täytyy saada lisää! Ei toi puol tuntinen enää riitä mihinkään. Kunto on kasvanut niin paljon etten mä oikein itsekään vielä käsitä tätä. Ekoilla kerroilla toivoi että olis mahdollisimman vähän ylösnousuja pyörästä, nyt toivoo että niitä ois enemmän. Olen rakastunut spinniin! Se on aivan helkatin hyvä rääkkäyskeino. Eilinen venyttely oli vähän diipadaapaa, enkä oikein saanu siitä mitään irti. Täytyy käydä vielä kokeilemassa se pidempikestoinen venyttely. En oikein osaa keskittyä ja rauhoittua siellä. Oli kyllä todella romanttinen kokemus, kun kynttilät paloivat ja soi rauhallinen musiikki. Muttakun mä oon tekijä enkä rauhoittuja.

Mä haluaisin tehdä työkseni tätä kunnon/elämänkohottamista. Oispa ihanaa. Lottoanomusta pitäisi laittaa huomiselle. Perustaisin kyllä päävoiton osuessa kohdalle jonkun sortin "sairaan lihavien" kuntoutuskeskuksen.

Tuolla ulkona on aivan järkyttävän hieno ilma! Maa on ihan lumen alla ja aurinko paistaa niinkuin joskus helmikuussa! Aivan ihanaa! Nyt jokainen booty pihalle ! MARS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti