maanantai 27. elokuuta 2012

Paluu julmaan arkeen



Nykyään ruuanlaitto vie hurjan paljon enemmän aikaa. Töihin pitää suunnitella oikein tarkasti eväät, mitä syö missäkin vaiheessa. Eilen söin subin kana teriyaki kokojyvällä(hirveesti kaloreita!), ilman sooseja. Oli hyvää,oli kyllä ihan kamala nälkäkin Ikea-kierroksen jälkeen. Mies söi Ikeapullia, katsoin vieressä. Illaksi ja seuraavan päivän evääksi tein raejuusto-tonnikala-hemapa-punasipulisotkua. Heitin vielä leukojeni sekaan pari jyväistä näkkäriä 10% juustolla päällystettynä. Söin myös omenan ja tomaattia. Tänään aamupalaksi smoothie klo 5 aamulla sekä ruisleipä kalkkunalla. Klo 9 aikaan töissä keitetty kananmuna, ruisleipä ja juusto 10%. Levitteenä valkosipulituorejuustoa, kevyttä. Lounaaksi meni siis tonnikalaraejuustoymhässäkkä ja rahkaa herukkakeitolla. Oli mulla vielä omenakin välipalaksi, mutta sille kävi huonosti. Nimittäin yksi asiakkaani oli pistellyt naamariinsa mun kauniin ja punaposkisen ompun :((

Töissä jaksoin tosi hyvin, oli energinen olo vaikka muuten työpäivä olikin syvältä. Päikkäreillekään ei olo houkuttele yhtään, vaikkei viime yönä uni tullutkaan.

Ärsyttävintä tässä laihduttamisessa on kyllä toi vatsan toimimattomuus. Vettä juon, kuituja syön. Mutta ei niin ei, käy kohta kuin huhutusti elvikselle. Myös nää hienot teininäppylät mun naamassa kertoo omaa kieltään. Ilmeisesti toi kroppa puhdistuu. Mies kertoili aamulla että olen ilmeisesti yöllä yrittänyt kaasumyrkyttää hänet... en tunnusta, tytöt ei piere!

Kävin tänään ottamassa mitat tosta isoimman vyötäröläskin kohdalta. Tulos -3 cm! Päätin että keskiviikko on mun painopäivä. Eli vielä huominen päivä ja sit aamupaino! Hiphei! Suuret odotukset! Olen päättänyt ensimmäisen etappini, jouluksi -10 kg. Mielestäni se on mahdollista.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti