tiistai 21. elokuuta 2012

Ensiesittely

Terve!

Perustin tämän blogin motivoimaan itseäni elämän muutoksessa. En sen takia, että tätä välttämättä kukaan lukisi, mutta sen takia, että olisi joku kanava minkä kautta purkautua. Jos joku saa jotain kimmoketta itselleen teksteistäni, niin hyvä. Vaikken kyllä usko että kukaan muu tässä maailmassa voi olla yhtä epätoivoisen säälittävässä kunnossa kuin minä. Ja ihan itseaiheutetusti.
                Olen ihan itse mättänyt suustani alas kaiken maailman paskaa jo kymmenen vuotta. Olen ihan itse päättänyt olla liikkumatta. Olen ihan itse antanut itseni muuntautua tälläiseksi seksittömäksi löllyväksi kasaksi, joka kiukuttelee aviomiehelleen asiasta kun asiasta, suurimmaksi osaksi siitä syystä ettei ole tyytyväinen itseensä ja tekoihinsa, tai siis tässä tapauksessa myös tekemättäjättämisiinsä.

Miten sitä niin usein unohtaakin että MÄ RAKASTAN ITTEENI, siis miks mä teen pahaa itselleni?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti