sunnuntai 17. marraskuuta 2013

VKO 2

Kaikki liikunnat check! Eilen ja tänään tunnin aerobiset, eilen vesisateessa sekä tänään kuntopyörällä. Ketjua riitti olohuoneessa kun kattelin telkkaria samalla. Kiloklubin merkkailujen mukaan olen liikuttanut eviäni 360 minuutin edestä tällä viikolla. Liikuntapäiviä tuli 6!

Kotona oon siis oleskellut vklopun. Eilen mulla oli tosin vajaan tunnin treenit, kovan luokan pt piti aika tiukan session. Ikää tällä tulevaisuuden toivolla on tuommoiset 5 vuotta. Meidän takkahuoneen lattia oli "sali", meidän makkari oli pukkari, sekä mun miehen tietsikkahuone oli tämän ohjaajani toimisto. Aina välillä trainerini kävi olohuoneen pöydällä lojuneesta iltasanomista tsekkaamassa seuraavan liikkeen. Eihän siinä lehdessä mitään oikeeta jumppaa ollut, mutta hyvin tuntui aina muisti virkistyvän liikkeiden osalta. Mulla oli kyllä hauskaa. Tällä salilla oli ihan oma keittiö, jossa sai käydä tekemässä terveellistä ruokaa jos tulee nälkä. Myös makuuhuoneen laatikoista löytyvää tavaraa sai aina salilla ollessaan käyttää, kuten mm. lakata kynsiä ja pitää koruja.

Syömisten suhteen on ollut vähän löysempää hiilareiden suhteen, ja heti ne näyttää ottavan vallan. Vedin just kaks lautasellista kalkkunapastaa. Hyi hitto mikä olo! Tietää mitä syön ens viikolla! Kalorit on vaihdellut 1200-1700 välillä. Heti jos liikkuu, on nälkäisempi. Mut ei herkkuja eikä alkoa. Ainut syntini on puolikas vaahtokarkkilumiukko sekä kolme ranskanpastillia. Ei voida vielä pidättää rikoksesta epäiltynä!

Eilen mä olin tosi ahkera ja imuroin sekä heilutin moppia. Leivoin myös suklaakakun sekä valkosipulipatonkia kahvileiväks, kun kävi vieraita, maistoin palan. Tänään mä sain mun silityskasan silitettyä. Vaihdoin myös jouluverhot keittiöön kun tajusin ettei ne nyt niin jouluisen ole etteikö niitä vois jo vaihtaa. Eli ei oo mitään tonttuja tms. Ompelin myös vessan ikkunaan verhon sekä laitoin tilapäiset verhot vaijerilla makkarin ikkunaan. Ostettiin Jyskistä rullaverho makkarin ikkunaan, mutta se olikin ihan liian lyhyt siihen. Pakkauksessa luki 180 ja se olikin jotain 176 cm. Harmitti, kun toi pulju ei edes ole kauhean lähellä.

Mieliala on suht hyvä ollut, vaikka kuulemma oon skitsonnut enemmän kuin aikoihin. Mä en vaan kyllä oo ite huomannu sitä. Ainakin jos mulla on tekemistä, niin mua ei niin paljoo veetuta, hah! Jäkättämismoottori on silloin harhautettuna.

Ens viikolla on miehellä aamuvuoro ja mun elämä helpompaa. Ei tartte miettiä mitä ruokaa tekee, kun mies ei tartte evästä. Eli salaattilinja all week long! Saan myös todennäköisesti itteni paremmin aamulla salille.

Ainiin. 19 päivää lomaan! Tulostin tänään matkaliput.


2 kommenttia:

  1. Löysin blogisi juuri ja ajattelin jäädä seurailemaan :) Liikunnat kuulostaa tosi hyvältä ja etenkin tuo kotitreeni personaltrainerin kanssa :D
    Minä aloittelen painonpudotusta myös ja bloggaan siitä kolmen muun laihduttajan kanssa blogissa
    http://virvonvarvon.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jee! Tervetuloa seurailemaan! Käväsinkin jo nopsaan lukemassa teitin blogia ja mielenkiintoiselta näyttää!

      Poista