tiistai 19. marraskuuta 2013

Viikon nro. 3 aloitus!

Eilen polkasin liikuntaviikon käyntiin kuntopyörällä katsellen Emmerdalea. Tunteroinen hujahtaa äkkiä kun on jotain muuta katottavaa kuin pyörän minuuttinäyttö. Päälle vartin venyttely.

Tänään lähdin aamulla kaverin kanssa salille veivaamaan lihaksiin poltetta. Kiva et on vaihteeks seuraa! Kun menee jonkun toisen kanssa salille, tulee huomaamattaan tehtyä kaikkea uutta ja aikakin kuluu nopeammin... Kaveri neuvoi mutkatangon käytön hauisliikkeissä scott-penkissä, toimii! Jotain uutta ojentajatreeniin kaipais taas vaihteeks. Kehitystä on selkeestä havaittavissa vaikka veivaankin niitä köydellä ylätaljassa. Dipit vois ottaa jossain muodossa mukaan ainakin, mä aina unohdan ne! Varmaanki siitä syystä että mä inhoon niitä. Tein rintaa vinopenkissä käsipainoilla ja siinäkin sain reippaasti ottaa 11kg painot. Jesh! Mä tykkään että jotain tapahtuu enkä mä halua käydä salilla vaan heiluttelemassa aina niitä samoja painoja.

Eli tälle viikolle kasassa jo:
1x sali
1x aerobinen
1x venyttely.

Ihan hyvä, koska oon buukannu ohjelmaa vähän joka päivälle. Huomenna pitkästä aikaa (n.vuoteen) kampaajalle! Kiva lähtee sit reissuun kun on matkakuvissa ei näytä ihan homssuiselta. Torstaina meen ottaa influenssarokotteen, joten sinä päivänä taidan pitää lepopäivän. Perjantaina onkin hammaslääkäri. Maanantaina oli kans yks paikkausaika. Vielä kaks reikää oottaa paikkausta. En ollut käynyt hammaslääkärissä ikuisuuksiin, vuosiin. Lähinnä siksi että se on karseinta mitä tiedän. Meen mieluummin gynekologille kuin hammaslääkäriin. Vkloppuna on luvassa miehen kummipojan kyläilyä, perjantaina olis kylpyläreissua. Saas nähdä jääkö mun kohdalta se reissu väliin. Harmittais kyllä.

Elimistö on selkeesti stressaantunut, sillä mun kuukautisetkin on myöhässä nyt 5 päivää. Ei ole mitään uutta, johan mulla olikin monta säännöllistä kiertoa peräkkäin.

Viime yö meni melkein valvoessa, sillä maanantaina nukuin aivan älyttömän pitkään ja melkein myöhästyin hammaslääkäristä. Mulla oli kännykässä herätys, mutta joku mätti ja jätti herättämättä. Vaikka oonkin tosi väsynyt nyt, niin silti mun ei kyllä oikeesti tee mieli mitään hyvää. Oottelen vaan että pääsis nukkumaan. Eniten mun on tehnyt mieli jotain pullamössövaaleaa leipää. Sellasta rapeakuorista kaupassa paistettua. Ah! Kilttinä tyttönä ostin ruispaloja. Oli muutenkin aika terveelliset ostokset tänään. Kasviksia, jauhelihaa, kanaa ja kanaa. Eli niitä sitten loppuviikoksi. Mallikelpoisiin ruokailuihin on siis kaikki maailman mahdollisuudet. Ei pitäs olla mitään ongelmia sen suhteen. Kunhan vaan pää pysyy kasassa.

ja ettei unohtuis, aamukampa: 17 päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti