maanantai 7. huhtikuuta 2014

Kuulumisia taas.

Hei vaan !

Joku olikin kysellyt kuulumisia, siispä tässä niitä tulee...

Mun elämä ei tällä hetkellä kyllä pyöri mitenkään laihdutuksen ympärillä, tuntuu että se on niin taka-alalla kuin vain voi olla. Mielialalääkkeiden takia mun ruokahalu on pienentynyt suuresti, eikä tee mieli ahmia. Toki ostan kerran viikossa karkkia, mutta siihen se sitten jääkin. Tällä hetkellä kiinnitän aika paljon huomioo mun ulkonäköön, hassua. Jotenkin tuntuu että pieni päivittäinen kaunistautuminen pitää mun itsetunnon kasassa.

Parisuhde voi huonosti. Erittäin huonosti. Kovasti pelkään ettei enää vuoden lopussa olla yhdessä. Mun tunteeni suuntautuvat tällä hetkellä aivan toiseen suuntaan kuin mun mieheen. Otan rauhallisesti, kyllä. Mietin järjellä asioita. Yritän selvittää itselleni että onko tässä nyt kyse hypomaniasta vai onko noi mun tunteet ihan oikeat. Yllättäviä asioita on tapahtunut, en niistä vielä sen enempää kerro. Vaikka mä todella haluaisin kertoa, mä haluaisin kertoa kaikille, huutaa tunteeni ulos!

Mielialan suhteen menin jo masennuksen puolelle, sain luvan aloittaa taas masennuslääkityksen. Sairausloma jatkuu kesäkuun alkuun asti, jolloin mulla alkaakin jo baarityö. Työsopimuksen kävin allekirjoittamassa viime viikolla. Hyvältä tuntui. Tuntui hyvältä myös se, että ko. työ sijaitsee toisella paikkakunnalla, joten tulee vähän hajurakoa kotiinkin. Miettimisaikaa. Parisuhdeterapiasta en oo vielä kuullu mitään, mutta ehkä ens viikon hoitopalaverissa kerrotaan onko se mahdollista.

Perjantaina on luvassa Tampereella Francinen keikkaa, jonne oon ihan superinnoissani menossa! Lauantaina ois messuja Pirkkahallissa, saas nyt nähdä jaksaako enää perjantain rietonjen jälkeen sinne suunnistaa.

Koitanpa taas päivitellä elämääni tänne, kyselkää jossei mitään kuulu :D

2 kommenttia:

  1. Kuullostaa tosi hyvältä, että sä pohdit näitä sun mielialojasi ja tunnistat erillaisia vaihtoehtoja. Maanis-depressiivinen äitini kun edelleen lähes kuusikymppisenä menee ihan laidasta laitaan kun ne olot iskee päälle. Musta tuo kuullostaa ihan fiksulta ja hyvältä suhtautumiselta. Harmi, että parisuhteessa menee huonosti.

    Itse olen aina ajatellut, että ihastuksia kyllä voi tulla suhteessakin ja olen minäkin ihastunut joskus esim. johonkin työkaveriin, mutta ne kohteet tulee ja menee. Oma liitto on välillä tylsää ja rankkaa, molemmilla omat harrastukset jne. mutta vielä ainakin se pysyvä:)

    Voimia ja paljon tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kivasta kommentista!

      Mä mietiskelen nykyään ehkä vähän hysteerisestikin näitä oloja, kun on oikeasti vaikea erottaa kumpi on mua, kumpi on sairautta.

      Poista