perjantai 4. lokakuuta 2013

NIin väsynyt!

Ei ihan paras aika oo ollut taas tälle uudelleenkäynnistykselle. Tällä viikolla yks vapaapäivä ja seitsemän työvuoroa, joka tarkoittaa sitä, että yhtenä päivänä olin aamusta iltaan töissä. Vielä olisi ilta ja aamu edessä. Oon niin poikki kuin vaan voi olla. Jalkoja särkee ja lihakset on jumissa. Mulla oli suunnitelmissa lähtee tänään aamuvuoron jälkeen salille, mutten mä vaan kyennyt. Alkaa olemaan pääkin ihan jumissa. Ei vaan jaksa! Oon antanut elimistölle luvan alkaa jo relaamaan. Ihan selvästi tässä ollaan sen asian edessä, että mun on pakko ottaa nyt lomaa. Tarkoittakoon se sitten sitä, että tiukilla rahoilla mennään hetken aikaa. En tiedä kuinka kauan, mutta ainakin nyt kuukauden jos mahdollista.

Uupumuksen merkit on niin ilmassa. Oon heräillyt pitkin yötä jo monta viikkoa. Onneks mulla ei oo ollu nyt 6 viikkoon yövuoroja! Nään jatkuvasti stressiunia töistä. Mun mielialat vaihtelee päivittäin useita kertoja, saan uskomattomia kiukkupuuskia. Unohtelen asioita. Mä sekoan sanoissani. Mä en aina ymmärrä mitä mulle puhutaan. Laitan asioita paikkoihin joihin ne ei kuulu, kuten viimeisinpänä mun lapaset löyty jääkaapista. Olin vaan kauppakassia purkaessani tunkenu ne lapasetkin sinne maitopurkkien viereen...

Mulla on tavoitteena ensi viikolla nukkua, syödä hyvin ja liikkua. Oonkin jo vähä kattellu että mille tunneille menisin salille. Kehonhuoltotunti kiinnostas, sekä kummatkin venyttelyt aion käydä. Nyt on aika antaa kropalle hemmottelua.

Mulla on mennyt syömiset ihan mallikkaasti. Oon syönyt pieniä aterioita, salaattia ja proteiinia. Tänään oli työkaverin kakkukahvit, ja söin ihanaa kinkkupiirakkaa tosi pienen tsiibaleen. Kakkujahan mä en syö, paitsi silloin jos on jotain superherkullista, superherkullinen ei musta tarkoita jotain kiilteellä kuorutettuja marjoja kakun päällä. Siitä tietää jo et on pahaa kakkua :D

Oon aatellu taas pt:n ottamista, mutta ehkä sitten kun oon paremmassa kunnossa, ehkä ensi kesänä? Kun nythän mulla on kaikki tieto siitä, miten pääsen parempaan kuntoon.

Hyvin suunniteltuhan on puoliks tehty? Kuten ne mun reeniohjelmat jotka makaa edelleen jossain pöytälaatikossa. En oo saanu niitä siis sinne salikassiin . . . Hyvä selitys!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti