perjantai 23. elokuuta 2013

Oon öissä töissä!

Niin se vaan taas pari päivää hupeni edellisestä bloggauksesta. Pari päivää on tässä myös kärsitty makean kivuliaasta lihaskivusta. Meni jalkatreeni perille, jees! Mulla oli ihan sykkärikin mukana, mutten mä nyt muistanu sitä mitenkään ottaa mukaan kun lähdin töihin. Aika matalilla sykkeillä mentiin, kun joutui jonotteleen laitteisiin. Polvet on ehkä muistutelleet eniten olemassaolostaan. Sisäreidet tulee sit hyvänä kakkosena! Tein jalkaprässii, etu-ja takareisiä koneissa. Sit päälle askelkyykkyjä kahvakuulan kanssa. Kaiken kruunas jälkkäri, eli vinovatsat, ylävatsa ja selkä puolipallon päällä kiertona.

Alonkin miettii ens viikon reenejä ja mulle tuli iso ongelma. Nimittäin jos olkia meinaa reenailla, niin mitä mä tekisin vipunostojen sijaan? Mun olkapäät ei tuu kestään niitä, kuten käsipainojen nostoja sivuille. Mullahan on se rakenteellinen ongelma olkapäissä, että jänteet ottaa kiinni tohon luuhun, siellä on vissii liian pienet kulkuväylät niille jännehärpäkkeille. Jos jollaki ois neuvoa, niin otetaan vastaan!

Mun täytyy tunnustaa... Mulla on eväänä karkkia! Jaaa... Pepsi Maxia! Ok, just shoot me!

Muuten syömiset on menneet ihan jees. Paitsi tänään, on ollut emotionaalisesti jotenkin herkillä, ei oo ruoka maistunut. Vollannut vaan ties mitä tyhmää. Kaikki alkoi jo eilen illalla, jotenkin tuntuu toi syksy vetävän mielen aika matalaksi. Ikäkriisikin nostaa taas päätään. Blah.

Huoh. Nyt kello näyttää sen verran että kaks tuntii takana ja kahdeksan edessä :D



2 kommenttia:

  1. Vipunostot eteen? Pystypunnerrus? Noita mä ainakin teen olkapäissä. Teen myös eteen kumartuneena vipunostoja taaksepäin, eli suorilla käsill nostan. Onnistuisko noista mikään?

    VastaaPoista
  2. vipunostot on just niitä mitä mun pitäs välttää. Pystypunnerrus toimii joo, muttei se käsittääkseni reenaa niitä kaikki olkapään lihaksia. Mulla on ollu aina tosi huonot olkapäät, niinku voimallisesti, että työtä on!

    VastaaPoista