tiistai 23. heinäkuuta 2013

Löysin motivointibiisini!

Nonniin! Taas päivitystä tähänkin läskiblogiin, ettei ihan unohdu...

Olin reipas ja pyöräilin rapeet 40 km viikon sisään. Liikunnan vaikutus minuun = piristyminen. Ihme juttu jota jaksan aina vaan ihmetellä, kulutat energiaa, saat energiaa! Sain siis palkinnoksi hyvän mielen, joo, mutta myös jonkun jännetulehduksen jalkapohjaan. Saikulla nyt siis muutaman päivän. Kävin lääkärillä ihan tarkoituksena saada piikki jalkaan, muttei suostunut laittamaan. KIVAJEE. Ottaa päähän rajusti! Päästiin yhteisymmärrykseen saikun määrässäkin viimein, sanoin etten ota ollenkaan, mutta "pakotti" sitten ottamaan kaksi päivää. Sanoin ettei viikonlopun yövuoroissa tarvitse niin paljoa kävellä ;).. EIPÄ! Nyt sitten liikuntakielto.

Syömistä oon harrastanut myös viime aikoina, eilen repsahdin ja mätin itteeni lakua. Sitten tulikin morkkis ja kävin polttamassa 399 kaloria pyörän selässä. Tuli siis ees jotain poltettua poiskin. Oon syöny salaattia, rahkaa, ruisleipää, lihaa ja semmosta. Ei mitään superläskiruokaa eikä superpaljon.

Pyöräilemistä motivoimaan hankin Lidlistä geelipehmustetut hanskat ja repun(en suosittele, sain sen heti rikki!) motivoimaan. Mulle on muodostunut pakoksi kuunnella musiikkia pyöräillessäni, mieluiten radioo jota kuuntelenkin jollain maailman vanhimmalla mp3-soittimella(ei haittaa vaikka hukkuu tai tipahtaa jne). Eilen kuuntelin Ylex-kanavaa ja bongasin ittelleni motivointibiisin. Kappale on vähän erilaista musiikkia mitä yleensä kuuntelen, mut jotenkin mä sain voimaa polkee sitä pyörää vielä seuraavankin mäen päälle. Mikä on sun motivointibiisi? Mistä saat extrabuustia?


Nyt tietysti kun on saikulla, tulee röhnättyy jossai sohvalla ja mussutettuu jatkuvasti kaikkee, vaikkei kaapissa oo mitään. Ennakoin tän ja ostin kaapin täyteen rahkaa sekä mehukeittoa. Mustikoitakin mätin tuossa äsken. Ajattelin että kurkkutsiibaleet menee myös kurkusta alas jos alkaa napostelufiilinki iskee enemmänkin.

Tässä nämä kuulumiset. Mun aivotoiminta on nykyään sellaista ettei mua kiinnosta syvällisemmät jutut. Mutta jos sulla on joku aihe, niin kerro. Voin paasata sitten vaikka siitä ;D

2 kommenttia:

  1. Moi! Ois kiva kuulla että miten painonpudotus sujuu? Kirjoittele taas pian, ihan vaan vaikka syömisistä, tai ajatuksista painonpudotuksen suhteen. Ihanaa loppu kesää :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista! Mä en ollu ees huomannu et joku oli täällä kirjoitellut! Toi Gmail on muuttunut niin oudoksi, etten mä löydä sieltä enää mitää ilmoituksia mistään :/

    VastaaPoista