sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Millaista on olla fatsoläskifanttilihavaobeesityhmävirtahepo?

Millaista on olla läski?

Kurjaista.

- Vaatteet ei näytä hyvältä.
- Huvipuistolaitteisiin ei mahdu.
- Puutarhatuolit jaa pyllyyn kiinni noustessa, varsinkin ne valkoiset.
- Sua pidetään automaattisesti tyhmänä, vaikka sun äö ois 140.
- Sun ostoskärryyn tuijotetaan kaupassa
- Hengästyt nopeasti
- Olet kankea
- Kesällä läski hautuu
- Oot helppo pilkan kohde tyhmille ihmisille
- Oot automaattisesti laiska
- Sulla on todennäköisesti itsetunto-ongelmia
- Sulle voi sanoa mitä vaan painosta, ilman että sun odotetaan loukkaantuvan. Ne ihmisethän vaan tarkoittaa hyvää! "Ota itseäsi niskasta kiinni"
- Mietit jatkuvasti ruokaa (ainakin muut ajattelevat että ajattelet niin)
- Herkut maksaa
- Ravintoloissa tuntuu että sua katotaan halveksivasti (tilaakohan se ranskalaisia?)
- Pelkäät mennä kuntosalille (koska kaikki kattoo, vaikkei ne oikeesti kato, ja jos kattookin, niin so?)
- Pelkäät mennä lenkille valoisaan aikaan (koska taas sua katotaa, "mitähän se tuokin läski yrittää liikkua")
- Et voi hankkia riippumattoa, koska niissä on liian pienet painorajoitukset.
- Lääkäri sanoo että olet ylipainoinen, pitäisi laihtua ( No shit, Sherlock! )
- Oot varmaankin tosi tyhmä, kun et vaan tajua että "Syö vähemmän, liiku enemmän"

Ma-sen-ta-vaa... Inspiroivaa? Kannustavaa? Enhaluaollatommonen-fiilistä?

Tommosta pohdintaa aamutuimaan. Huomatkaa, että tämän blogin kirjoittaja on henkilökohtaisesti se fatsomuija sieltä seinänvierestä, mä saan kirjoittaa tälläisiä blogeja.

Eilen ajelin 2km lähikaupalle pyörällä aamuvuoron jälkeen, ja voi jeesus mun jalat oli hapoilla! Ei hemmetti! Pakko pitää vähän pausee tosta pyöräilystä. Ens viikolla taas uudet kuviot.

Mulla oli eilen oikeen herkkupäivä! Meillä oli kotitonttu käynyt hakemassa kuohuviiniä ja mä toin kaupasta mansikoita. Oli mulla myös turkinpippureita. Mies teki päivälliseks hamppareita grillissä, oli muuten aivan törkeen hyvää! Paljon parempaa kuin joku mäkkihesemättö! Söin sitten vielä kourallisen suolapähkinöitä. Töissä mulla oli eväänä rahkaa, marjoja, pellavansiementä, mehukeittoo, pilttii ja omena. Olin vielä tänä aamunakin ihan täynnä!

Aamupalaks nautiskelin kuitenkin puurot ja cappuccinot.
Kumpi on mun puuro? 
Ei oo mitään käryy mikä ois mun lounas. Töihin lähtee kuiteski mukaan rahkaa ja pilttiä. Pitää nälkää, eikä tartte ajatella mitä syö. Mulla on taas kasviskausi jotenkin paitsiossa, kun söin tässä yks päivä salaattia jossa oli kärpäsiä ja hämähäkki. Pienoinen kauhu iski ko. ruokaryhmää kohtaan. 

Kiitos hirveesti muuten kommenteista tohon mun ojentajapostaukseen, lähden viimeistään huomenna toteuttaa ojentajatreeniä.

Hitsi. Nyt ulkona paistaa arska. Tekee mieli lähtee ulkoileen vielä ennen iltavuoroa :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti