tiistai 5. maaliskuuta 2013

Illan salisaarna.

Olipas suoraansanottuna p*skaa käydä salilla klo 16 jälkeen. Sali täynnä porukkaa. Ei mistään meinannu tulla mitään kun penkit ja laitteet varattuina. Yksikin akkeli koki oikeudekseen tehdä jotain supersarjoja penkkiä, käsipainoja ja taljaa yhtäaikaa käyttäen. Ja just niitä juttuja mitä mä oisin tarvinu. Happi oli ihan tyystin kadoksissa salin alakerran punttiosastolla. Ei hitto miten jotkut ihmiset haisee! En mäkään kyllä varmasti tuoksahda ruusukimpulle, mutta vois ne treenivaatteet pestäkin joskus, varsinkin yksi mies haisi aivan järkyttävän pahalle. Mä en voinu olla sen lähettyvillä hetkeekään, kun multa tuli jo oksennus suuhun siitä hajusta. Semmoinen imelä, vanhahiki, kaali ja kissanpissahajuinen mies. Yööörgh!

Yläkerrassa aerobisella osastolla olikin ihanan rauhallista. Sai pakertaa vatsat rauhassa. Mun piti ottaa sykkäri mukaan, mutta mä taas oon unohtanu sen matkasta kokonaan. Mutta tehokas oli treeni, hiki tuli ja sykkeetkin sain korkeelle. Tekis mieli spinniin, muttei nyt ainakaa huomenna oo mahdollista, muutakuin illalla kuntospin. Sinne en lähde koska oon niin paskassa kunnossa aerobisesti. Mut vois lähtee kokeileen aamulla Zumbaa? Vois antaa sille toisen tsäänssin. Hiki sielläkin tulee, vaikkei niin mukana pysyiskään.

Mulla on just tosi myöhäisenä päivällisenä uunissa tulossa tommonen grillattuvihannes-pussista vihanneksia, tomaattia, kevytmozzarellaa, valkosipulia, tuoretta herkkusientä sekä jauhelihaa sisältävä paistos. Jotenkin meni ihan ihmetellessä tää päivä, joten en oo tosiaan ehtinyt oikeen syömään lounaan ja aamupalan lisäks.

Huomenna ajattelin ottaa vähän läskikuvia mielenpiristykseks :)

3 kommenttia:

  1. Rasittavaa, jos on liikaa porukkaa. Oli sitten uimahallissa, kuntosalilla, jumpassa, kaupassa tai missä vaan. Erityisen rasittavia on messut, joissa ei pääse lähellekään esittelypöytiä.

    VastaaPoista
  2. Toi on kyllä vihoviimeinen aika mennä salille, jos vaan on muita mahdollisuuksia :S Hyvä että sait kuitenkin tehokkaan treenin tehtyä!

    Ja hyvältä kuulostaa päivällinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuolla on kävijämäärät lisääntyneet niin paljon, että ainoastaan aamupäivisin ei oo ruuhkaa. No, onneksi mulla on se vuorotyö..

      Poista