tiistai 12. helmikuuta 2013

Pikapostaus taas!

Eilinen meni niiiiin kiireessä etten mä ehtinyt sitten enää miettimään blogihommia. Tää päivä ei oo yhtään sen löysempi. Nytkin syön puuroa tässä samalla ja kohta pitäs olla autonratissa menossa kohti töitä. Mulla on taas flunssainen olo. Kurkku on kipee, poskiontelot tuntuu jänniltä ja nuhaakin esiintyy... Ei kiva.

Tosiaan, eilen värkkäilin kahdeksi päiväksi ruuat, kasviksia ja kanaa. Parsakaali on on kyllä ihan yhtä karseeta mikrotettunakin :D Urheesti taistelin silti. Jäi niitä nyt vähän kompostoitavaksikin, tunnustan. Samoiten broileria... Tökkiiii! Vaikka yritin maustaa balsamicolla ja chilillä, mun lempimauilla. Ei toimi ni ei toimi. Lisäsin tän päivän annoksiin sitten raejuustoa, sillä tiedän jo etten tuu pystymään niitä broiskuja syömään. Aamiaisen jaoin täksi päiväksi kahteen osaan, eli puuro leseillä ja sitten myöhäisaamupalan töissä teharihässäkkä rahkasta ja marjoista. Välivälipalana marjoja ja pähkinää.

Tänään hyppäsin klo 5 pyörän selkään ja polkasin vaaditut 45 min. Voin kertoo että on muuten tosi pitkä aika pyörän selässä... Yksi jakso Käenpesää ja muutama minuutti päälle. Sit suihkuun ja aamupalalle.

Edessä on aamuvuoro, pankki, italiantunti. Salille mä en yksinkertaisesti kykene tänään. EN vain jaksa!

Työhaastattelu meni kivasti, tässä on nyt mahdollisuutena se, että työt alkaa ens viikolla tai 11.3. Jokatapauksessa, mua ei hirveesti harmittais jos se alkaiskin vähän myöhemmin. Vois ottaa rennosti kolme viikkoa, köyhänä tosin, mutta onnellisena :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti