tiistai 23. huhtikuuta 2013

Kuuhullu

Mulla on kuuhullu pää. Se ei anna mun nukahtaa illalla. Sen mielestä mun pitää olla hereillä ja olla seuraavana päivänä väsynein kaikista. En pidä siitä. Se sanelee liiaksi mun elämää. En tiedä kuinka pääsen siitä eroon. Se on kuitenkin joka v'tun kuukausi mun parhaana ei-toivottuna-kaverina. ÄRGH! Asiaa ei kyllä auta laisinkaan se asia, ettei tossa meidän vierashuoneessa ole verhotankoa eikä siis mahdollisuutta verhoihin.

Mulla on siman pullotusta tänään edessä. Ehdottomasti parasta vapussa. Vappubrunssimenuuta oon suunnitellut ihan hirveesti, ja vaikka me ollaanki kahdestaa kotona, on meillä paaaaljon kaikkea pientä ja kivaa!

Kävin tänään salilla, yläkroppatreeni. Kaloreita paloi joku 400, aika löysä reeni muutenkin. Kesto vajaa tunti. En oo tota pyöräilyykään nyt harrastanut, sillä on ollu aika kaamee keli, niinku vesisadetta... Huomiseks oli luvattu selkeämpää, että jos vaan saan nukuttua, polkasen aamuvuoroon.

Mulla oli eilen ruokalistalla rahkaa, marjoja, kaali-porkkanasalaattia, kanaa, muutama ruisleipä kalkkunaleikkeleellä ja oivariinilla. Tänään mulla oli rahkaa, karpaloita, kananmunaa, kaali-porkkanaraastetta, ruisleipää kalkkunalla ja oivariinilla, kurkkua, tomaattia, paprikaa, kiinankaalta, kalkkunasuikaletta, valkuaista, proteiini+kuitupastaa. Eli eilen ei liikuttu, joten ei eilen niin syötykään. Mä oon taas yrittäny vähän panostaa tohon juomispuoleen. Veden juominen on vaan niin vaikeeta!

Mulle ei muuten tullut siitä pyöräilystä kipeeks yhtään mikään paikka! Selkeesti jotain hyötyä tosta salitreenistä.

Apua mulla menee jo silmät kii vaikken mä oo ees ehtiny sitä simaa saada pulloihin... Voi mua huonoo ihmistä!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti