torstai 25. huhtikuuta 2013

Kausittainen urheiluhulluus

Olin tänään himourheilija.

Mulla on siis viikon ainoa vapaapäivä. Aloitin aamuni kaurapuurolla, mutteripannukahvilla ja hitaudella. Sitten starttasin punaisen paholaiseni ja poljin salille. Matkaa tommoset 10,5 km. Salilla sitten yläkroppaa, vatsat. Oon polttanu kaloreita tänään urheilemalla 950. Pyöräillessä sykkeet nousi tonne 181. Salin jälkeen pyöräilen läheiselle kauppakeskukselle oottelemaan miestäni, jonka kyydissä jouduin nöyrästi menemään kotiin. Oli siis niin kova tuuli, että takaisinpolkeminen ois ollu yhtä tuskaa. Olikin jo kauhee nälkä, söin linkosuolla milanonleivän (chili-broileri) ja jäälaten. Kaupasta tuli jo ostettua vähän eineitä vappua varten, mm. viikunahilloketta, vuohenjuustoa, ilmakuivattua kinkkua, ruissipsejä ja rocky road-tarpeet ;D Mässäystä luvassa. Mutta vain yhtenä päivänä. Tänään meillä on grillattua possua ja salaattia. Huomenna mun ruokalistalla on samaa, plus rahkaa piltillä. Saatanpa heittää vielä tuoretta ananasta joukkoon.

Salilla kulki ihan jees, oli vähän sellanen fiilis että ohjelmaa vois alkaa uusimaan. Alkaa jo noi tän kertaiset liikkeet tökkii. Ajattelin että jos palais siihen ihan ekaan pt:n suunnittelemaan treeniin ja kattois mitä on tapahtunut. Mulla on nyt semmonen tunne kropassa että tartten uutta ärsykettä. Mua himottais niin kauheesti ottaa taas vähän pt-tunteja. Vaikka mä tiedän, että syksyllä mun kannattaa taas ottaa niitä, sillä kesällä ei oikein pysty keskittymään kun on niin kauheasti kaikkea muuta, pihatöitä sun muuta duunia. Huoh. Oispa rahaaaaa!

Salille pöllähti joku ylä-asteen tyttöjen liikuntatuntikin... Voi jee! Oli oikeesti perseestä kun ne tyttäret kikatteli ja kiljahteli. Yritin paeta toiseen kerrokseen, mutta sinne ne tulivat perässä. Tjooh, oli vaan vähän heidän liikkamaikka hukassa, kun ei oikein tiennyt kuinka laitteet toimii.

Mä en siis menny sillon töihin pyörällä kun uhkasin. Oli aika karsee keli sillon aamulla. Huomenna mulla on ilta ja oon ihan innoissani menossa pyörällä töihin. Pyöräily on vaan mun laji!

Kävin ostamassa Tigeristä pilipalihalvan piripriri-kellon sekä vaijerilukon. Saapahan pyörän kunnolla kiinni johonkin isompaan, ettei lähde kenenkään mukaan toi mun rakas.

Ok, huomiseen! Sori kun mä en keksi mitään tän kummempaa sisältöä näihin postauksiini :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti