torstai 20. syyskuuta 2012

PT

Tarkoitus oli kirjottaa jo eilen pt-tapaamisesta. Tulikin vieraita ja olin niin poikki illalla etten yksinkertaisesti jaksanut.

Tapaaminen meni ihan mukavasti, eka puolituntinen keskusteltiin tavoitteista, toinen puoltuntinen käytiin läpi joitain laitteita ja liikkeitä. Oli mukavaa ja kemiat kohtasi. Jäin sitten vielä treenailemaan tunniksi. Sain aivan valtavaa tyydytystä laitteesta jolla treenailtiin jotain mitä lie ylävartalon lihaksia ja käsien liike oli ylöspäin. Se tuntui jumalaiselta. Ihanaa vastapainoa sille minkälaisia liikkeitä töissä joudun tekemään päivittäin. Niska-hartiaseudun treeniä olen ilmeisesti kaivannut jo pitkän aikaa. Aineenvaihdunta kiihtyi selkeästi salitreenistä, sillä tunnin päästä mulla oli aivan järjetön hedari, pissatti ja muutenkin joutui vessassa ravaamaan... Käväsin tänäänkin saleilemassa, ja oli ihanaa ja mukavaa. Mutten mä vieläkään mitään orgastista fiilistä liikunnasta saa. Ei mulla varmaa oo niitä endorfiineja. Esitin muutenkin tässä eräs päivä miehelleni huolen siitä, että jos musta ei tulekaan sellaista pirteää ja reipasta ihmistä, niinkuin muut normaalit ihmiset ovat. Esitin tämän huoleni myös peeteelle, joka vakuutti että kyllä se vielä sieltä tulee. No, en nyt tiedä, nyt väsyttää ainakin ihan hullusti!

Tänään vein tilipäivän kunniaks mieheni syömään, paikalliseen, eli Pancho Villaan! Mieheni söi einiinyllättäen jonkun hampurilaiskokoonpanon(ensi viikolla taas ihmetellään miksi hänen paino ei laske ;) )  ja minä sankarina salaatin naudan ulkofileellä! No söin minä mieheltäni 5 ranskalaista, tunnustan! Olihan ne hyviä, tunnustan. Hyvää oli salaattikin, tosin jäi puolet syömättä koska annos oli jättimäinen. Juomana otin "herkkua" eli Pepsi Maxia. En ole juonut mitään limuja tän projektin aikana, joten jo lightjuomat on mulle herkkujen sarakkeessa.

Tänään reidet ovat huudelleet olemassaolostaan, elämä tuntuu vähän hankalalta ja venyttely taivaalliselta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti