maanantai 17. syyskuuta 2012

Ah tätä autuutta, ah tätä tätätätärinää!

Eka spinnintunti takana ja olen ihan myyty! Liikunta VOI olla kivaa. Menin tunnille vaikka kädet ihan laittoman kipeet aamuvuoron jälkeen. Adrenaliinimyrsky vissiin vähän tasoitti tilannetta, sillä jaksoin tositosi hyvin eikä kivutkaan juuri haitanneet. Yhden nousun huilasin, säästin itteeni loppuu varten. Oon ihan supersupertyytyväinen itseeni! Tästä on kiva lähtee itsevarmempana tapaamaan personaltraineria keskiviikkona. Jos siis vaan pystyn kävelemään tässä enää tällä viikolla. Kaikki paikat tärisee siihen malliin, ettei meinaa tulla edes tästä näpyttelystä mitään.

Viikonloppuna olin heikko ja jälleen sorruin. TYPERÄ MIEHENI kantoi kaupasta kotiin brandy-pähkinäjuustoa ja valkosipulipatonkii jajajaja... Maistoin tietysti, mutta omaksi ihmeekseni osasin sanoa että nyt riitti. Vitsi mä oon hyvä ihminen. Mulla ei tällä hetkellä oo ollu kuin yks mässynmässynpäivä. Kaikkeen sitä ihminen pystyy kun yrittää ja haluaa.

Tänään ruokalistalla wokkikasviksia ja kalkkunaa filtsuna. NJAM!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti