sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Viikonloppu, tuo houkutuksista suurin vaati jälleen yhden uhrin.

Jep. Viikonloppu toi lisäkilon. Tosin luulen että se on nestettä, sillä juotua tuli, muttei juuri syötyä. Otin tänään sitten kovan kurinpalautuksen, päiväkävely ruokakauppaan ja vielä 5 km kuntopyörällä.  Vielä pitäisi riehua hooverin kanssa ja vähän pyyhkästä pölyjä. Illaksi naudan sisäfiltsuu ja salaattia. Ei meillä yleensä syödä sisäfilettä, mutta pakastimen kätköistä kaivoin kesällä ostettua törkyhalpaa lihaa. Enkä mä edes juuri pidä punaisesta lihasta.

Mulla on ihan hirveä ongelma. Mä en löydä sopivia ulkoiluvaatteita. Mun kropan malli on niin typerä, ettei mulle yksinkertaisesti löydy ulkoiluun sopivia vaatteita. Perse on tosi ulkoneva ja heti rintojen alta lähtee jumalaton vatsamakkara(joka tosin jo pienenemään päin, jihuu!), niin ei sen mallisia vaatteita yksinkertaisesti ole. Kun takin pitäisi kuitenkin olla niin pitkä, ettei vatsa vilku välistä. Ärsyttää ihan helvetisti. Harrasta tässä nyt sitten liikuntaa ja ole aktiivinen.

Ei huvita mikään. Väsyttääkin. Taas kauhean hirveä työputkikin edessä, yhden päivän vapaalla mennään. Seuraava vapaa viikonloppu millon lie.

Ainii, huomennahan mulla on työhaastattelu ja tutustuminen yhdelle kuntosalille.

Miten mä saan käännettyä tän asenteen positiivisemmaks ennen huomista. Ääk.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti