keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Vielä mä ruikutan tänään. Kerran. Ainaki.

Mulla on nyt ollut aika tihee päivitystahti, mutta mun pää tuntuu tarvitsevan tätä nyt.

Mä unohdin ihan kirjottaa tohon aikasempaan päivitykseen mun viikonloppusuunnitelmista. Olen siis lähdössä viikonlopuksi synnyinseudulleni juhlimaan synttäreitäni. Ilmoittelin jo tänään kyläilypaikkaani että mitä mulla saa varata ruuaksi, eli salaattia ja ja proteiinia kiitos. Itse vien rahkat, mehukeitot ja marjat mukanani. Aion pysyä ruokavaliollani lauantaita lukuunottamatta, jolloin minä saan synttäreideni kunniaksi jotain hyvää suuhuni sulloa. En vielä tiedä että mitä ja missä muodossa, mutta jotain ! Toivon myöskin sitä että olisi ihana ilma, että pääsisin lenkkeileen entisen elämäni maastoissa. Ois kiva kyllä kävästä hiihtämässäkin, mulla ei vaan oo minkäänlaista käsitystä siitä missä mun sukset ja monot on, sillä jossain mulla sellaset on! Niistä ei vaan oo havaintoo ollu 10 vuoteen ainakaan. Mun on tehny mieli ostaa sukset nyt alesta, mutta ei oikein ois varaa niihinkään. Piru vie kun tarvii olla tällänen köyhä hoitsu. Vielä kaks vuoroo tälle viikolle niin mä oon vapaalla!

Ajattelin tossa sitä asiaa, että mikä ihme siinä on, kun joskus ei huvita yhtään lähteä salille, ja sit kun sinne pääsee ja on treenin tehnyt, onkin parempi olo. Niinku esim. tänään. Ei mua kiinnostanut sitten tippaakaan mennä sinne. Hikoilun jälkeen oli taas ihan superolo. Ihme taika siinä!

Ajattelin lepääväni tässä loppuillan, mutta sitten mä menin ja söin kahvin kanssa pari korppua. Siitähän se helvetti sitten lähtikin käsistä. Makaronia keitin sitten päivälliselle. Oli mulla myös asiaankuuluvat vihannekset ja jauhelihaakin. Mun maha meni siitä makaronista heti sekaisin, vieläkin sattuu, turvottaa ja inhottaa.

Sit mä tossa vielä äsken polkasin 45 min Karhulla aikani kuluks. Jes!

2 kommenttia:

  1. Itse täällä kärvistelen kipeän vatsan kanssa kun eilen vietettiin miehen kanssa laatuaikaa leffassa (popparit js vähän karkkeja) ja sit käytiin ihan ulkona syömässä. On kroppa niin tottunut näihin omiin sörsseleihin:)

    Mut niin, musta siihen salillelähtemiseen vaikuttA aika monikin asia kuten vaikkapa väsymystila ja ihan et mitä on syönyt. Samoin et mitä useammin siellä ruoeaa käymään niin jossain vaiheessa se riippuvuus kopsahtaa. Itse teen normisti päivätyötä niin salille/jumppAn on mentävä heti töiden jälkeen koska kotiinmeno välissä on tuhoisaa. Nyt kun lasten kanssa kotona niin lähden samalla ovenavauksella kun isäntä tulee kotiin. Muuten se jää...:)
    ONNEA:)

    VastaaPoista
  2. Mulla on ihan sama juttu, aamuvuoron jälkeen on heti mentävä salille tai muuten tulee jäätyä kotiin. Varsinkin kun salille on matkaa.

    VastaaPoista