maanantai 4. maaliskuuta 2013

Jaadijaadijaada

Wuhuu! Huomenna vapaapäivä! Niin hienoa! 

Mä polkasin tuossa aamuvuoron jälkeen 20,2 km Karhulla, eli 45 min. Korvasin sillä sitä kun en jaksanu lähtee salille töiden jälkeen. Alkoi tuossa iltapäivästä eilinen treeni tuntumaan lihaksissa niin, että ajattelin lepuuttaa niitä. Polkemalla sai jalat hyvin auki ja vetreiksi. Huomenna onkin sitten aikaa vaikka koko päivä viettää salilla. Jippii!  

Mulla oli tänään eväänä töissä paprika-kurkku-punasipuli-tomaatti-jäävuorisalaattia, lihana kalkkunaleikkelettä ja fetaa. Aamupalana oli perus rahka-marja-lesehässäkkä. Nyt mulla on tuolla marinoitumassa broiskua thaityyliin limessä, kamfirlimenlehdissä, osterikastikkeessa ja chilissä. Paistan pikaisesti ja törkkään uuniin hetkeks kookosmaidon tilkkasen seurassa. Sitten jotain randomkasviksii pakastimesta seuraksi. Ei mitään hajuu mitä tuolta pakkasesta löytyy... No sieltähän löytyi joku vihannespussinpohjat, sekaan vaan kesäkurpitsaa ja sipulia. Ehdin tässä välissä jo syömäänkin. Hyvää oli! Polttavaa, mutta maukasta! Marjat alkaa ainakin oleen tosi vähissä. Ens kesänä mä todellakin istutan herukkaa tohon pihaan. 

Mä oottelin tänään tietoo yhdestä työpaikasta johon hain, muttei sitten sieltä mitään kuulunutkaan. Unohdan sen sitten siis :( En mä oikeen tiiä harmittaaks mua vai ei. Nykysessä duunissa on kivaa ja mä tykkään siellä olla, ja siellä on töitä ainakin syksyyn asti.

Siis joo, oli mulla taas joku aihekin, mutta mä unohdin sen. Alkaa väsy painamaan taas. Influenssakin riehuu töissä, että kai se sitten on viimeistään viikonloppuna mulla. Tietysti. Pitäis juhlia synttäreitä silloin. 28 vuotta tulee täyteen lauantaina. Ei ole ikäkriisiä ei... Muuten vain panikoin jatkuvasti siitä mitä tapahtuu kahden vuoden päästä kun mä olen TOSI vanha. 

Luntakin satoi sitten tänään ja aurinkoa näkyi varmaan kahden minuutin ajan. Masensi. Minä olen kevään lapsi ja haluan kevään! Kiukututtaa kun joutuu edelleen pukemaan hemmetisti päälle ja kädet sekä jalat on jatkuvasti jäässä. Iho kuivuu vaikka joisi vettä kuinka. 

Ei mun päästä tuu enää mitään järkevää. Parempi lopettaa tää jaarittelu :D Hyvät yöt! 

7 kommenttia:

  1. Kolme viikkoo kolmeenkymppiin... :D Että vanhoja ollaan joo! Tosin mun kriisi on menny ohi, nyt musta tuntuu ihan ok:lta täyttää 30.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on pahinta tässä ikäkriisissä se lapsijuttu, kun niitä ei vielä yhtään kappaletta ole, ja kohta oon liian vanha niitä saamaankaan :/

      Poista
    2. Ei se vielä oo liian myöhästä, onhan niitä nelikymppisiäkin ensisynnyttäjiä. :) Yli kolmekymppiset ensisynnyttäjät on ihan normi vielä, ja keskiarvoikähän on ensimmäiselle lapselle jo melkein 29v. :)

      Poista
    3. Niiiiin! Mä vaan päätin joskus että mun lapset on tehty kun täytän 30 v . Mun on tosi vaikee myöntää että saatoin olla väärässä :D

      Poista
    4. Määki olin päättäny, että lapset on tehty ennen kaksvitosta, mutta ei ihan siihen onnistunu. Alotettiin yrittäminen kun olin 24, mutta onnisti vasta muutama vuosi myöhemmin. Kyllä niitä suunnitelmia voi muuttaa! :D

      Poista
  2. Hei tää sun blogin taustamuutos on kiva! Kyllä se kevät tulee, vaikka vielä paleltaakin:)

    VastaaPoista